JBL T500BT Black
42,00 €
41,32 €
33,87 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
JBL T500BT Black - brezžične slušalke za vsakdanje življenje
Slušalke JBL T500BT Black zagotavljajo zmogljiv zvok brez kabla do 16 ur. Z 32-milimetrskimi pretvorniki JBL in kakovostjo zvoka JBL Pure Bass Sound zagotavljajo odličen zvok, kadar koli ga potrebujete.
Nemoteno preklapljanje med napravami
Slušalke JBL T500BT Black lahko nemoteno preklapljajo med video in telefonskimi klici. S tehnologijo Bluetooth se lahko preprosto povežete s Siri ali Google Now.
Priročno in lahko prenosljivo
Slušalke JBL T500BT Black so lahke, udobne in zložljive. Idealne so za enostavno prenašanje in poslušanje glasbe kjerkoli.
Funkcije
- Brezžično pretakanje prek povezave Bluetooth
- JBL Pure Bass zvok
- Klici brez uporabe rok
- 16 ur delovanja baterije | 2 uri polnjenja in hitrega polnjenja (5 minut = 1 ura poslušanja)
- Lahka, udobna in zložljiva
- Večtočkovna povezava
- Siri ali Google Now
Tehnične specifikacije
- Velikost pretvornika: 32 mm dinamični pretvornik
- Frekvenčni odziv: 20 Hz - 20 kHz
- Moč oddajnika Bluetooth: <4 dBm
- Modulator oddajnika Bluetooth: GSFK, ?/4 DQPSK, 8DPSK
- Frekvenca Bluetooth: 2,402 - 2,480 GHz
- Profil Bluetooth: BT 4.1, A2DP v1.2, AVRCP v1.5, HFP v1.6, HSP v1.2
- Vrsta baterije: li-ion polimerna baterija (3,7 V, 300 mAh)
- Čas polnjenja: 2 uri
- Čas predvajanja glasbe z vključenim BT: 16 ur
- Teža: 148 g
Vsebina paketa
- Slušalke JBL T500BT Black
- 1 x polnilni kabel
- 1 x garancijska kartica
- 1 x priročnik za hiter zagon
- 1x varnostno obvestilo
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.