JET BOT Al ROBOTSKA ČIPALKA SAMSUNG

- 29%

simbolična fotografija

JET BOT Al  ROBOTSKA ČIPALKA SAMSUNG
JET BOT Al  ROBOTSKA ČIPALKA SAMSUNG
JET BOT Al  ROBOTSKA ČIPALKA SAMSUNG
številka artikla
741015136
Proizvajalec
SAMSUNG
Točke zvestobe: 60
0 ocen
Na zalogi 1 kos, 7.5.2024 že pri vas

1 702,06 €

1 209,94 €

991,75 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 1 177,56 €
Na zalogi 1 kos, 7.5.2024 že pri vas

1 209,94 €

1 702,06 €

991,75 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Robotski sesalnik
Samsung Jet Bot AI
PN VR50T95735W/GE

99,999-odstotno filtriranje
AI umetna inteligenca s 3D prepoznavanjem predmetov
Samodejno higiensko praznjenje
Inteligentno gibanje z lasersko navigacijo LIDAR, 3D senzorjem in senzorjem padca
Možnost spremljanja gospodinjstva v realnem času
Zmogljivo površinsko sesanje
Inverterski motor za dolgo življenjsko dobo
Zelo učinkovita krtača iz semiša s tehnologijo samočiščenja
Stanje čiščenja v realnem času prek izboljšanega nadzora Wi-Fi
Avtonomno upravljanje prek SmartThings (na voljo v napravah Android in iOS. Zahteva povezavo Wi-Fi in račun Samsung)
Samodejna vrnitev na postajo
Napreden 5-slojni sistem filtriranja
Enostavno pralen in izpraznljiv koš za prah

Prepoznavanje predmetov
Način patrulje / spremljanje doma
Izberi in pojdi - izberite sobe, ki jih želite očistiti
Območja prepovedi vstopa ali virtualni zidovi
Jet Live - preverite svoj dom in hišne ljubljenčke na daljavo
Prijazno za hišne ljubljenčke - storitev SmartThings za hišne ljubljenčke lahko v živo prenaša podatke iz sprednje kamere in zaznava gibanje.
Poročilo o čiščenju v živo - spremljanje napredka čiščenja v realnem času
Načrtovanje čiščenja
Prepoznavanje glasu - preprosto spregovorite in Jet Bot bo ukrepal (Samsung Bixby, Amazon Alexa, Google Assistant)
Prikazovalnik LED

Prostornina posode za prah 0,2 l
Prostornina vrečke/zmogljivost vakuumske postaje 2,5 l
Sesalna moč 30 W
Največja moč 170 W
Raven hrupa 74 dBA
Procesor umetne inteligence Intel Movidius Myriad X

Li-ionska baterija 21,6 V
Do 90 min

Dimenzije kompleta (V × Š × G) 525 × 305 × 450 mm
Teža 9,5 kg
Barva bela

Vsebina paketa
Robotski sesalnik
Filter za fine prašne delce
Magnetni trak
Filtri pred motorjem (1 nameščen, 1 dodaten)
Vrečke za sesalnik (1 nameščena, 1 dodatna)
Postaja za odlaganje odpadkov

Parametri

Vrsta blaga
Znamka
Z aplikacijo
Barva
Globina
Teža
Širina
Višina
Poraba energije
Hrupnost
Časovnik
Sesalna moč
Prostornina vrečke/posode
Življenjska doba baterije
Mokro sesanje
Pralni izhodni filter
Število akumulatorjev

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.