Kartica ADATA MicroSDXC 64GB Premier Pro UHS-I V30S (R:100/W:80 MB/s) adapter SD
13,69 €
11,22 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Kartica ADATA MicroSDXC 64GB XPG UHS-I U3
Izjemna zmogljivost za vsebine Ultra HD 4K
Hitrosti branja/pisanja so 95 MB/s in 90 MB/s. Omogoča hiter prenos tudi velikih datotek.
Natančnost in hitrost brez kompromisov
Pomnilniške kartice XPG zagotavljajo, da vsebina ostane popolnoma zvesta v vseh okoliščinah. Brez težav shranjujte in prenašajte videoposnetke Ultra HD 4K in podrobne fotografije.
Varni in hitri prenosi
Omogoča hiter prenos podatkov med pametnimi telefoni, tabličnimi računalniki, prenosnimi računalniki ali drugimi združljivimi napravami. Vsebina je vedno shranjena in obnovljena v polni izvirni obliki.
Velika zmogljivost za vaše podatke
- Kapaciteta do 64 GB
- Dovolj prostora za več kot uro snemanja v ločljivosti Ultra HD 4K
- Shranjevanje več kot 10.000 visokokakovostnih slik
Trajnost in zanesljivost za dolgotrajno uporabo
Pomnilniške kartice XPG so odporne na vodo, udarce, rentgenske žarke, statično elektriko in ekstremne temperature. Zanesljivo delovanje in dolga življenjska doba izdelka.
Specifikacije:
- Kapaciteta: 64 GB
- Standard: SDA 3.0
- Dimenzije: 15 x 11 x 1,0 mm
- Teža: 0,25 g
- Napetost: 2,7 ~ 3,6 V
- Certificiranje: FCC, CE, BSMI, VCCI
- Garancija: doživljenjska
- Združljivost: pametni telefon/tablica/napravljalnik/kamera za snemanje gibanja
- Delovna temperatura: -25 °C ~ 85 °C
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.