Kartica SanDisk MicroSDXC 64 GB Ultra (80 MB/s, razred 10, Android) adapter
13,44 €
11,02 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Kartica SanDisk MicroSDXC 64GB Ultra
Opis izdelka
Velikost pomnilnika: 64 GB
Vrste pomnilniških kartic: SDHC, micro SDHC
Hitrostni razred: UHS Hitrost: razred 1
Hitrost branja: 80 MB/s
Prednosti izdelka
Izboljša splošno celovitost in zanesljivost podatkov med branjem in pisanjem.
Optimizirano za pametne telefone in tablične računalnike z operacijskim sistemom Android.
Idealno za vse, ki ustvarjajo vsebine za družbene medije in spletne video platforme.
V njem je prostora za približno 3 600 slik ali 160 minut videoposnetkov Full HD.
Druge prednosti
- Pomnilniška kartica SanDisk Ultra microSDXC ima notranjo zmogljivost 64 GB
- Zagotavlja želeni prostor za do 3600 posnetkov ali 160 minut videoposnetkov FHD
- Kartica je primerna za pametne telefone in tablične računalnike s sistemom Android
- Priloženi adapter zagotavlja združljivost z napravami z režo microSDHC
- Hitrost branja do 100 MB/s in hitrost pisanja 80 MB/s
Odpornost
Ta kartica microSDXC se ponaša z maksimalno zaščito pred vsemi zunanjimi vplivi.
Obljublja visoko odpornost na prah, vodo, udarce, temperaturo, rentgenske žarke in magnetizem.
Delovna temperatura od -25 do 85 °C omogoča uporabo kartice v ekstremnih pogojih.
Programska oprema za obnovitev podatkov
Pomnilniška kartica SanDisk Ultra microSDXC vključuje vrsto programske opreme za obnovitev podatkov, ki je brezplačno na voljo za prenos na proizvajalčevem uradnem spletnem mestu.
Programska oprema SanDisk RescuePRO® Deluxe bo rešila vaše slike, fotografije, 2D/3D vektorsko grafiko, videoposnetke, dokumente, glasbo in več sto drugih priljubljenih vrst datotek.
Vsebina paketa
- Kartica 64 GB Sandisk Ultra microSDXC
- Ustrezna dokumentacija
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.