KINGSTON DDR5 DIMM 16GB 6000MT/s CL32 FURY Renegade Pro ECC Reg PnP
114,09 €
93,52 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
KINGSTON DDR5 DIMM 16GB FURY Renegade Pro
Z več kot tremi desetletji razvoja zanesljivih in visokokakovostnih pomnilniških modulov za največje podatkovne centre na svetu Kingston s ponosom predstavlja novo linijo pomnilnika za strežnike s prenapetostjo, Kingston FURY™ Renegade Pro DDR5 RDIMM. Da bi zadostili računalniškim zahtevam delovne postaje naslednje generacije in vrhunskih namiznih platform, ki zahtevajo uporabo DDR5 Registered DIMM, Kingston FURY Renegade Pro DDR5 RDIMM zagotavlja oblikovalcem, inženirjem in strokovnjakom za podatkovne znanosti visoko zmogljiv pomnilnik, ki je običajno rezerviran za igralce, ne da bi pri tem žrtvovali funkcije celovitosti podatkov in vrhunsko kakovost Registered DIMM.
Registrirani DDR5 DIMM podpirajo ECC, ki lahko zazna in popravi večbitne napake. To dopolnjuje funkcijo ECC na plošči, ki je vključena v vse komponente DDR5 DRAM in ki zaznava in popravlja enobitne napake ter tako zmanjšuje blokado sistema in poškodbe podatkov.
Zahtevni uporabniki lahko samodejno izkoristijo vse prednosti svojih sistemov s Kingston FURY Renegade Pro DDR5 RDIMM Plug N Play s hitrostjo 4800 MT/s ali izberejo vgrajene profile za optimalno časovno razporeditev, hitrosti in napetosti. Na voljo so enopodročne kapacitete do 32 GB, kompleti od 4 do 128 GB in kompleti od 8 do 256 GB.
Specifikacije
Tehnične specifikacije | |
---|---|
Tehnologija pomnilnika | DDR5 |
Velikost pomnilnika | 16 GB |
Frekvenca | 6000 MHz |
Odziv CAS | CL32 |
Modul | RDIMM |
ECC | REG |
Dimenzije | 133,35 mm x 31,25 mm x 3,80 mm |
Delovna temperatura | 0 °C do 95 °C |
Značilnosti | |
Prehitro taktiranje z ECC | |
Večja učinkovitost | |
Certifikacija Intel XMP 3.0 | |
Certificiranje Plug N Play |
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.