KINGSTON DDR5 DIMM 16GB 6400MT/s CL32 FURY Renegade White RGB XMP
92,95 €
76,19 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
KINGSTON DDR5 DIMM 16GB FURY Renegade White RGB XMP
Igrajte v slogu s pomnilnikom Kingston FURY™ Renegade DDR5 RGB, zasnovanim za izjemno zmogljivost na platformah DDR5 naslednje generacije. Zagotovite svojemu sistemu povečanje zmogljivosti in razkošje, ki sta potrebna, da ostane na vrhu, z izjemno hitrim pomnilnikom s hitrostjo do 7200MT/s* in uporabo FURY CTRL™, 18 prilagodljivih svetlobnih učinkov RGB. Kingston FURY Renegade DDR5 RGB ima elegantne, na novo oblikovane črno-srebrne ali belo-srebrne razpršilce toplote z dinamičnimi svetlobnimi trakovi LED z uporabo Kingstonove patentirane tehnologije infrardeče sinhronizacije, ki zagotavlja gladke in sinhronizirane svetlobne učinke RGB, ki dopolnjujejo videz najnovejših PC sestavov.
Ne glede na to, ali ustvarjate vsebino, izvajate večopravilnost ali do skrajnosti premikate meje za svoj vrhunski igralni naslov, je pomnilnik Kingston FURY Renegade DDR5 RGB idealna izbira za igralce, navdušence, ustvarjalce vsebin in ekstremne overclockerje. 100 % tovarniško testirana hitrost in omejena življenjska garancija ter več kot 35 let strokovnega znanja vam zagotavljajo najboljše iz obeh svetov: izjemno zmogljivost in največjo varnost.
Specifikacije
Tehnične specifikacije | |
---|---|
Tehnologija pomnilnika | DDR5 |
Velikost pomnilnika | 16 GB |
Frekvenca | 6400 MHz |
Odziv CAS | CL32 |
Vrsta pomnilnika | DIMM |
Velikost | 133,35 x 39,2 x 7,65 mm |
Delovna temperatura | 0 °C do 85 °C |
Značilnosti | |
Dinamično prilagodljivi svetlobni učinki RGB | |
Kvalificirani s strani vodilnih svetovnih proizvajalcev matičnih plošč | |
Agresivna zasnova aluminijastega razpršilnika toplote | |
Patentirana infrardeča sinhronizacijska tehnologija Kingston FURY™ | |
Izkoristite izjemen potencial overclockinga | |
Zasnovan za čim večjo učinkovitost | |
Certifikacija Intel XMP 3.0 |
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.