Kingstonova kartica MicroSDHC 16 GB Industrial C10 A1 pSLC adapter SD
17,35 €
16,25 €
13,32 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Kingstonova kartica MicroSDHC 16 GB Industrial C10 A1 pSLC adapter SD
Odpornost v ekstremnih razmerah
Kartica Kingston Industrial microSD je odporna na temperature od -40 °C do 85 °C. Zato lahko deluje tudi v ekstremni puščavski vročini ali pri temperaturah pod lediščem.
Največje hitrosti prenosa
Ta kartica uporablja vrhunski način pSLC za največje hitrosti prenosa do 100 MB/s.
Visoka zmogljivost in dolga življenjska doba
Kingstonova industrijska kartica microSD ima zmogljivost do 1920 TBW s 30 tisoč cikli P/E, kar zagotavlja dolgo življenjsko dobo in zanesljivost.
Združljivost z UHS-I
Kartica je skladna s standardom UHS-I, podpira hitrosti do 100 MB/s ter razrede U3, V30 in A1 za aplikacije sistema Android.
Vgrajene funkcije Industrijski standard
- Zanesljiv modul ECC
- Izravnava obrabe
- Upravljanje napačnih blokov
- Izbirno orodje za spremljanje stanja kartice
Vse te funkcije omogočajo upravljanje življenjske dobe kartice.
Opombe:
1. Hitrost se lahko razlikuje glede na gostiteljski sistem in konfiguracijo naprave.
2. Parameter TBW (Terabytes Written) izhaja iz življenjske dobe največje zmogljivosti in temelji na notranjih metrikah, ki količinsko opredeljujejo, koliko podatkov je mogoče zapisati na kartico v njeni življenjski dobi.
3. Del navedene zmogljivosti bliskovne pomnilniške naprave se uporablja za formatiranje in druge funkcije, zato ni na voljo za shranjevanje. Zato je dejanska zmogljivost, ki je na voljo za shranjevanje podatkov, manjša od zmogljivosti, navedene na izdelkih.
4. Pomnilniške kartice Kingston so zasnovane in preizkušene tako, da so združljive s potrošniškimi izdelki na trgu. Če nameravate te izdelke uporabljati kot OEM ali za posebne namene, ki presegajo običajno potrošniško uporabo, vam priporočamo, da se obrnete neposredno na družbo Kingston.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.