KODAK WPZ2 Rumeni paket
291,92 €
288,80 €
236,72 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
KODAK WPZ2 Yellow Bundle
EAN izdelka: 819900014228
Splošni opis
Fotoaparat KODAK WPZ2 je popoln za vse vaše pustolovščine. Ta digitalni fotoaparat je odporen na udarce, prah in je pripravljen na pot. Lahko ga vzamete s seboj na kanu ali ga uporabljate v vodi, globoki do 15 m. Z različnimi scenskimi načini in videoposnetki HD z WPZ2 ne boste zamudili nobenega posnetka.
Optični zoom
WPZ2 je dovolj vzdržljiv, da vas pripelje na prizorišče. S 4-kratno optično povečavo lahko posnamete bližnje posnetke, ne da bi se morali preveč približati.
Vodoodporen
WPZ2 je vodotesen do globine 15 m. Nikoli vam ne bo treba skrbeti, da bi zamudili posnetek.
Odporen na udarce
WPZ2 je odporen na udarce do 2 metrov. Udarci in padci na tla so zanj brez težav.
Dustbuster
WPZ2 je odporen na prah. Sol, pesek in pesek, ki se znajdejo povsod, ne bodo prišli v notranjost fotoaparata.
Senzor BSI CMOS s 16 milijona slikovnih pik
16 megapikslov vam omogoča zajem realistične ostrine v dobro definiranih in podrobnih slikah. Obrezujte, povečujte, pomanjšujte in sprostite svojega notranjega fotografa!
Videoposnetek HD 1080p
WPZ2 lahko vaše dogodivščine posname v videoposnetek visoke ločljivosti. Z WPZ2 lahko svojo zgodbo poveste bolje.
Povezava Wi-Fi
WPZ2 lahko preprosto brezžično povežete s pametno napravo. S prijatelji, družino in svetom lahko snemate in delite svoje najboljše slike na poti.
Ključne lastnosti
- 4× optični zoom
- Senzor BSI CMOS s 16 MPix
- Digitalna stabilizacija slike
- Vodotesnost do 15 m
- Odpornost na udarce do 2 m
- 2,7-palčni 230K zaslon
- Akumulatorska baterija Li-ion
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.