LAMAX Dots3 ANC - brezžične slušalke
60,29 €
57,89 €
47,45 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
LAMAX Dots3 ANC - Brezžične slušalke
Ustavite hrup. Predvajajte glasbo.
S slušalkami LAMAX Dots3 ANC se lahko prepustite svojemu svetu glasbe. Brez motečih zvokov. Brez kablov.
Osredotočite se na svoje
Trije mikrofoni v vsaki slušalki odpravljajo hrup, ne da bi popačili glasbo.
Zvok, ki vas prevzame
Jasen in uravnotežen zvok z občutljivimi mikrofoni za klicanje in igranje.
Zmorejo vaš tempo
Baterija z enim polnjenjem zdrži 10 ur, iz škatle pa še dodatnih 32 ur.
Hibridni ANC
Trije posebni mikrofoni dušijo tuje zvoke do 40 decibelov.
Božji zvok
Visokokakovostni zvočniki in tehnologija LAMAX BeatBass® za uravnotežen zvok.
Brutalna vzdržljivost
42 ur poslušanja z enim polnjenjem. Majhno in kompaktno ohišje.
Bluetooth 5.3
Prenos brez napak na razdaljah do 15 metrov.
Režim preglednosti
Povečajte zvoke iz okolice za varnost pri plačevanju ali športnih aktivnostih.
Mikrofon za klice
Kakovostni mikrofoni za klice in glasovne pomočnike.
Način igre
Minimalen zamik in vrhunski zvok za igralce in ljubitelje filmov.
Majhen prenosni kovček
Trendovsko oblikovanje in majhen kovček za enostavno prenašanje.
Priročen USB-C
Polnjenje od 0 do 100 % v uri in pol.
Tehnični parametri
- Vrsta slušalk: V ušesih, ušesne čepke, resnično brezžične slušalke
- Upravljanje: na dotik
- Brezžična tehnologija: Bluetooth 5.3
- Podprti kodeki: AAC, SBC
- Doseg Bluetooth: do 15 m.
- Frekvenčno območje: 20 Hz - 20 kHz
- Velikost pretvornika: 10 mm
- Kapaciteta baterije polnilne postaje: 350 mAh
- Kapaciteta baterije v telefonu: 40 mAh
- Čas predvajanja: glasnost 50 % - 10 h; glasnost 80 % - 7,5 h
- Skupni čas poslušanja: 42 ur
- Čas polnjenja slušalk: 2 uri
- Čas polnjenja polnilne postaje: 1,5 h
- Povezljivost: USB-C za polnjenje
Vsebina paketa
- Slušalke LAMAX Dots3 ANC
- Ohišje za polnjenje
- Polnilni kabel USB-C
- 3 velikosti čepov
- Priročnik
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.