LAMAX Powerbank 10000 mAh Quick Charge
34,40 €
28,20 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
LAMAX Powerbank 10000 mAh Quick Charge
Powerbank s kapaciteto 10.000 mAh in tehnologijo Quick Charge 3.0
Predstavljamo LAMAXovo 10.000 mAh powerbanko, ki je idealna za polnjenje elektronskih naprav na poti. Zahvaljujoč tehnologiji Quick Charge 3.0 lahko združljive naprave napolni do 4-krat hitreje kot standardni polnilnik.
Praktičen vir energije za potovanja
Ta banka energije z zmogljivostjo 10.000 mAh lahko vaše naprave večkrat napolni s 100-odstotno močjo. Idealna je za potovanja, počitnice ali poslovna potovanja in omogoča hkratno polnjenje dveh naprav.
Priključek USB-C za hitrejše polnjenje
Napajalna banka ima sodoben priključek USB-C s tehnologijo Quick Charge 3.0, ki služi kot vhod in izhod. Tako lahko powerbanko napolnite hitreje kot z običajnim priključkom USB.
Hitro in varno polnjenje
Banka napajanja omogoča polnjenje do treh naprav hkrati in s tehnologijo Quick Charge 3.0 zagotavlja najhitrejše možno polnjenje. Štiri diode LED vas nenehno obveščajo o preostali količini energije.
Parametri LAMAX 10000 mAh Hitro polnjenje
- Vhod: microUSB 5 V / 2 A, 9 V / 2 A, 12 V / 1,5 A
- Vhod: USB-C 5 V / 3 A, 9 V / 2 A, 12 V / 1,5 A
- Izhod: 2× USB Quick Charge 3.0
- Izhod: USB-C 5 V / 3 A, 9 V / 2 A, 12 V / 1,5 A
- Vrsta baterije: Li-Polimer
- Dimenzije: 135 × 70 × 13 mm
- Teža: 233 g
Ključne lastnosti
- Kapaciteta 10 000 mAh
- Tehnologija hitrega polnjenja Quick charge 3.0
- 2 izhoda USB QC3.0 vhodno-izhodni priključek USB-C
- Polnite več naprav hkrati, tudi naprave USB-C
- LED indikator stanja polnjenja
- Zaščita pred prenapetostjo, pregrevanjem in prekomernim polnjenjem
- Trpežno kovinsko ohišje
- Zaobljeni robovi za udoben in varen oprijem
Vsebina paketa
- LAMAX Powerbank s hitrim polnjenjem 10000 mAh
- Kabel USB/MicroUSB
- Navodila za uporabo in varnostna navodila
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.