LAMAX T10 4K GPS (z radarskim poročanjem)
179,19 €
146,88 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
LAMAX T10 4K GPS (z radarskim poročanjem)
Visokokakovostna kamera za varnost na cesti.
Snema v ločljivosti 4K. Uporabno tudi med mirno vožnjo. Podatkovna zbirka radarjev prihrani denar za globe.
ostrejši od vida, dan in noč
Vrhunski čip za jasne videoposnetke 4K. Objektiv sprejme veliko svetlobe tudi na temni cesti. 170° zorni kot.
Ustavite nepričakovane globe
Vgrajena podatkovna zbirka GPS in radarskih podatkov. Opozorila na zaslonu in zvočni signali. Prikaz hitrosti v videoposnetku.
Varnost in udobje z izboljšanim držalom
Magnetno držalo za enostavno uporabo. Dva magneta za trden oprijem. Varnostna zapora na ohišju fotoaparata.
Velik zaslon = udobno upravljanje
2,45-palčni zaslon IPS z visoko svetilnostjo. Češki meni. Upravljanje prek telefona z brezžičnim omrežjem WiFi.
Več načinov, uporabna dodatna oprema
Prilagodljiva ločljivost. Avtomobilski zaganjalnik z dodatnim priključkom USB. Visokokakovostna držala za kable.
Oči imejte uprte v hrbet
Možnost nakupa zadnje kamere FullHD. Enostavna namestitev. Sprednja kamera snema z največjo ločljivostjo 2,5K.
Specifikacije
- Ločljivost videoposnetka sprednje kamere: 4K (3840 × 2160) @ 30FPS
- Ločljivost videoposnetka zadnje kamere: FullHD (1920 × 1080) @ 30FPS
- Zorni kot: 170°
- Video format: MOV, stiskanje H.265/H.264
- Ločljivost fotografij: 16 Mpx
Vsebina paketa
- LAMAX T10 4K GPS kamera za nadzor vozila
- Magnetno držalo 3M z GPS
- Avtomobilski zaganjalnik z dodatnim priključkom USB
- Bralnik kartic MicroSD za prenos datotek v računalnik
- Kabelski prijemi (3×)
- Orodje za kable
- Nadomestna nalepka 3M za držalo
- Navodila
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.