LANBERG VGA M/M kabel 1,8 m z dvojnim ščitnikom, črn

- 13%

simbolična fotografija

LANBERG VGA M/M kabel 1,8 m z dvojnim ščitnikom, črn
številka artikla
AG264704
OEM
CA-VGAC-10CC-0018-B
Proizvajalec
Lanberg
0 ocen
Na zalogi 17 kos, v četrtek že pri vas

4,05 €

3,53 €

2,89 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 3,61 €
Na zalogi 17 kos, v četrtek že pri vas

3,53 €

4,05 €

2,89 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

LANBERG VGA M/M kabel 1,8 m z dvojnim ščitnikom, črn "Lanbergov 1,8-metrski kabel VGA z dvojnim ščitenjem in feritnim jedrom je vrhunski kabel, ki je idealen za vse vrste povezav med multimedijskimi napravami z analognimi priključki VGA. Izdelek se uporablja predvsem za povezave med osebnimi/prenosnimi računalniki in monitorji, televizorji in projektorji. Zaradi uporabe feritnega jedra se signal, ki ga prenaša kabel, ohrani v višjem odstotku glede na prvotni signal na vhodu. Poleg tega v kablu uporabljena zaščita krepi raven izolacije, tako da se signal ne poslabša bistveno in ga je mogoče prenašati na daljše razdalje. Zaradi številnih omejitev, zahtev in poudarka na večstopenjski proizvodnji in nadzoru kakovosti proizvodnje kablov lahko Lanbergove kable VGA označimo z visoko kakovostjo in so odlična rešitev za avdiovizualni prenos med multimedijskimi napravami z ustrezno kakovostjo slike in zvoka. Lanbergovi kabli VGA najdejo svojo uporabo v domačem okolju, kjer lahko uporabniki udobno gledajo svoje najljubše televizijske serije in filme, igrajo spletne igre ali delajo na svojih pomembnih projektih z zagotovilom zanesljivega in kakovostnega video signala ter neprekinjenega in nemotenega delovanja. Specifikacije: - Priključki: VGA, moški, - Material jedra CCS, - Feritno jedro, - LD-PE, - Konstrukcija kabla: 3 2, ozemljitvena žica, zaščitna folija, PVC, - Premer dolžine PVC ovoja: 6,5 mm, - Število nožic: 15, - Ferit: 2x, - dolžina: 1,8 m, - barva: črna."

Parametri

Vrsta blaga

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.