LED delovna akumulatorska svetilka 3W P4518

simbolična fotografija

LED delovna akumulatorska svetilka 3W P4518
številka artikla
AH2199860995
OEM
1450000180
Proizvajalec
EMOS
Točke zvestobe: 2
0 ocen
Na zalogi 5 kos, 9.5.2024 že pri vas

45,19 €

37,04 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 43,60 €
Na zalogi 5 kos, 9.5.2024 že pri vas

45,19 €

37,04 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

uporabe dela polni se iz avtomobila in iz električnega omrežja svetlobni vir 3 W COB LED 6× LED 5 mm ostrenje ne načini COB LED, 6 LED, izklopljeno napajalnik Li-Ion 18650 3,7 V/2 500 mAh baterija material plastika ABS doseg COB LED - 30 m, 6 LED - 25 m čas osvetlitve COB LED - 3,5 ure, 6 LED - 25 ur največji svetlobni tok LED do 280 lm največji svetlobni tok izdelka ni naveden LED indikacija stanja baterije ne LED indikacija polnjenja da Čas polnjenja 4 ure zaščita pred prekomernim polnjenjem da kljuka da magnet da vodoodporen ne odporen na udarce da dodatna oprema napajalnik avtomobilski adapter (12/24 V=) Dimenzije 40 × 55 × 245 mm barva črno-zelena vtičnica (držalo žarnice) LED prodajna embalaža 1 kos, škatla vključena baterija ni prikazana funkcija proti prevračanju se ne uporablja teža se ne uporablja posamezni načini osvetlitve ni relevantno Parametri ANSI FL1 ni podatka ni podatka ni podatka načini osvetlitve n. p. n. p. Vrsta baterije v paketu ni relevantno Vrsta čipa ni relevantno Vrsta napajalnega priključka ni relevantno vrste načinov osvetlitve ni relevantno zaklep ostrenja ni relevantno Življenjska doba LED ni navedena

Parametri

Vrsta blaga

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.