LEITZ Škatla za shranjevanje s pokrovom MyBox, velikost S, bela/črna
24,77 €
23,53 €
19,29 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Škatla za shranjevanje s pokrovom Leitz MyBox WOW, velikost S Modularni sistem za shranjevanje Leitz Mybox daje vaši pisarni edinstven videz. Škatle so izjemno trpežne in izdelane iz visokokakovostnega materiala. Dvobarvna zasnova in sijajna površina ustvarjata edinstven vtis. Zasnovane so za hitro in privlačno shranjevanje dokumentov A5, revij, kablov in drugega orodja. Primerne so tudi za shranjevanje živil. Zasnovan tako, da lahko izdelke kombinirate in tako ustvarite lasten sistem. Odlično dopolnjuje zlasti dvobarvno serijo WOW. 5 litrov, širina 318 x višina 128 x globina 191 mm. Edinstvena dvobarvna zasnova. Nepregleden material s sijajnim zaključkom, primeren tudi za shranjevanje živil. Eleganten prostor za shranjevanje dokumentov formata A5 ter različnih dodatkov za dom in pisarno. Elegantna dvobarvna škatla za hitro in enostavno organizacijo predmetov ter pametno shranjevanje. V kombinaciji z dolgim ali majhnim organizatorjem ustvarite popoln in organiziran sistem za shranjevanje predmetov Izdelana iz vrhunskega izjemno trdnega materiala, ki je odporen proti praskam in vodoodporen ter primeren tudi za shranjevanje hrane. Ne vsebuje BPA. Varčuje s prostorom. Zaradi nevsiljivega roba je pokrov v zaprtem položaju, hkrati pa ga je mogoče preprosto odpreti Ko škatle ne uporabljate, jih lahko zložite na kup in tako prihranite prostor Okrogli vogali za lažje čiščenje
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.