LENOVO 3M 14,0W filter za zasebnost - V14, ThinkBook 14, E490, E495, E14, L490, L14, T490, T495, T14, P14s, P43s

simbolična fotografija

LENOVO 3M 14,0W filter za zasebnost - V14, ThinkBook 14, E490, E495, E14, L490, L14, T490, T495, T14, P14s, P43s
številka artikla
3405007
OEM
0A61769
Proizvajalec
Lenovo
Točke zvestobe: 4
0 ocen
Na zalogi 1 kos, v torek že pri vas

84,14 €

68,97 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 56,68 €
Na zalogi 1 kos, v torek že pri vas

84,14 €

68,97 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

LENOVO 3M 14,0W Filter za zasebnost -

http://support.lenovo.com/en_US/product-and-parts/detail.page?&LegacyDocID=MIGR-77122

Filter za povečanje zasebnosti pri delu.

ThinkBook 14-IML(20RV)
ThinkBook 14s-IML(20RS)
ThinkBook 14s-IWL(20RM)
ThinkPad E14 Gen2 AMD(20T6,20T7)
ThinkPad E14(20RA,20RB)
ThinkPad E480(20KQ,20KN)
ThinkPad E485(20KU)
ThinkPad E495(20NE)
ThinkPad E490s(20NG)
ThinkPad E490(20N8,20N9)
ThinkPad L14 AMD Gen 1 (20U5,20U6)
ThinkPad L14 Gen1 (20U1,20U2)
ThinkPad L470(20J4,20J5,20JU,20JV)
ThinkPad L480(20LS,20LT)
Thinkpad L490 (20Q5,20Q6)
ThinkPad T14 AMD Gen 1 (20UD,20UE)
ThinkPad T14 Gen 1 (20S0,20S1,20S2,20S3)
ThinkPad T14s AMD Gen 1 (20UH,20UJ)
ThinkPad T14s Gen 1 (20T0,20T1)
ThinkPad T480(20L5,20L6)
Thinkpad T480s(20L7,20L8)
ThinkPad T490(20N2,20N3,20RY,20RX,20Q9,20QH)
ThinkPad T490s (20NX,20NY)
ThinkPad T495s(20QJ,20QK,20NJ,20NK)
ThinkPad P14s Gen 1 (20S4,20S5)
ThinkPad P43s(20RH,20RJ)
ThinkPad X1 Carbon 5. generacije (20HQ,20HR,20K3,20K4)
ThinkPad X1 Carbon 6. generacije (20KG,20KH)
ThinkPad X1 Carbon 7th Gen (20QD,20QE,20R1,20R2)
ThinkPad X1 Carbon 8. generacije (20U9,20UA)
Lenovo V14-IWL(81YB)
ThinkPad Edge 14
ThinkPad Edge E420, Edge E425, Edge E430, Edge E435
ThinkPad L420, L421
ThinkPad SL410
ThinkPad T420, T420s

Parametri

Vrsta blaga
Vrsta dodatne opreme
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 902 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 52000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.