Lenovo LOQ 17IRB8 Core i5-13400F/32GB/SSD 1TB/RTX 4060Ti 8GB/TWR 17l/LAN WLAN/500W/no OS/črna
1 277,18 €
1 046,87 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Izdelek: namizni računalnik LENOVO LOQ Serija modelov: LOQ 17IRB8 Zasnova ohišja: stolp, 17l, kovinsko Hladilni sistem: 1x sprednji 1x zadnji ventilator Barva: Raven Black = črna Številka dela: 90VH00CQMK Vrsta modela: 90VH Chipset: INTEL® B760 Chipset Procesor: Intel® Core™ i5-13400F, 10 jeder (6P 4E) / 16 niti, jedro P 2,5 do 4,6 GHz, jedro E 1,8 do 3,3 GHz, 20 MB Grafika: NVIDIA® GeForce RTX™ 4060 Ti 8 GB GDDR6, 1x HDMI 2.1 FRL (7680x4320@60Hz), 3x DP 1.4a (7680x4320@120Hz), DirectX 12 Pomnilnik/prosta reža: 32 GB (2x 16 GB) UDIMM DDR4 3200, 2 reži/ 0x prosta, največ 32 GB UDIMM Pomnilnik: 1: M.2 2280 PCIe® 4.0x4 NVMe® SSD Pomnilnik Optane: ne Možnosti shranjevanja: največ 3x disk, 2x 3,5" HDD (največ 2TB) 1x M.2 SSD (največ 1TB) Bralnik pomnilniških kartic: ne Optični pogon: ne Razširitvene reže: 1x PCIe® 3.0 x1, polna višina 1x PCIe® 4.0 x16, polna višina 2x reža M.2 (1x za WLAN, 1x za SSD) Zvočni sistem: 1: Zvok visoke ločljivosti (HD), kodek Realtek® ALC623-CG, brez zvočnikov, 2x avdio priključek Komunikacija: BlueTooth 5.1 Omrežje: vgrajen ethernet 100/1000M, Wi-Fi® 6E, 11ax 2x2 Priključki: Sprednja plošča: 1x USB 3.2 Gen1, 1x USB 3.2 Gen2, 1x USB-C® 3.2 Gen1, 1x zvočni priključek coombo-jack 3,5 mm zadnja plošča: 1x HDMI® 1.4b, 1x VGA, 4x USB 2.0, 1x Ethernet (2,5GbE RJ-45), 1x zvočni izhod (3,5 mm) Tipkovnica in miška: brez tipkovnice in miške Operacijski sistem: brez operacijskega sistema Varnostni čip: vdelana programska oprema TPM 2.0, vgrajena v čipovje Upravljanje sistema: ne Teža: približno 8,4 kg Dimenzije: 170 x 304 x 376 mm Napajanje: 500 W, 92 % Garancija za računalnik: 2 leti po kurirju ali s prenosom Certifikacija: ErP Lot 3, skladen z RoHS Slika je zgolj informativne narave in ne predstavlja nujno napovedanega modela.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.