LENOVO PC V35s SFF - RYZEN 3 3250U, 8GB, 256SSD, DVD-RW, HDMI, VGA, cl. mys, W11P, 3r onsite
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Izdelek:Lenovo V35s
Številka dela: 11HF003WCK
DELOVANJE | |
---|---|
Procesor | AMD Ryzen 3 3250U (2C/4T, 2,6/3,5 GHz, 1 MB L2/4 MB L3) |
Grafična kartica | Vgrajena grafika AMD Radeon |
Chipset | Platforma AMD SoC |
Spomin | 1x 8GB SO-DIMM DDR4-2400 |
Pomnilniške reže | 2x reže DDR4 SO-DIMM, združljive z dvema kanaloma |
Največ. Spomin | Do 32 GB DDR4-2400 |
Repozitorij | SSD disk 256 GB M.2 2242 PCIe NVMe |
Podprta mesta shranjevanja | Do 2 pogona, 1x 3,5" HDD 1x M.2 SSD - 3,5-palčni trdi disk do 2 TB - SSD M.2 do 512 GB |
Bralnik kartic | Bralnik kartic 7 v 1 |
Optična mehanika | 9,0 mm DVD±RW |
Zvočni čip | Zvok visoke ločljivosti (HD), kodek Realtek ALC222 |
Napajanje | 90W adapter |
OBLIKOVANJE | |
Tipkovnica | Tipkovnica USB Calliope, črna, CZ/SK |
Miška | Miška USB Calliope, črna |
Razširitvene reže | 2x reže M.2 (1x za WLAN, 1x za SSD) |
Barva | Črna |
Podstavek | Brez podstavka |
Različica | SFF (7,4L) |
Dimenzije (ŠxGxV) | 100 x 291 x 270 mm (3,94 x 11,46 x 10,63 palca) |
Teža | 3,05 kg (6,72 funtov) |
KONEKTIVNOST | |
Ethernet | 100/1000M integriran |
WLAN Bluetooth | Ne |
Sprednja vrata | 1x kombinirani priključek za slušalke/mikrofon (3,5 mm) 2x USB 2.0 1x mikrofon (3,5 mm) 2x USB 3.2 Gen 1 |
Izbirna sprednja vrata (konfigurirana) | 1x bralnik kartic |
Zadnja vrata | 1x VGA 4x USB 2.0 1x Ethernet (RJ-45) 1x HDMI 1.4 1x linijski izhod (3,5 mm) |
Izbirna zadnja vrata (konfigurirana) | 1x serijska vrata |
Kabel za monitor | Brez kabla za monitor |
VARNOST IN ZASEBNOST | |
Varnostni čip | Vdelana strojna programska oprema TPM 2.0, integrirana v čipovje |
Bralnik prstnih odtisov | Brez čitalnika prstnih odtisov |
Fizična ključavnica | Varnostna reža Kensington Vakuumska zanka Pametna sponka za kabel |
Pametna sponka za kabel | Ne |
Stikalo za vdor v šasijo | Brez stikala za vdor v ohišje |
Možnost nadzora | Ne |
STORITEV | |
Osnovno jamstvo | 1 leto na delovnem mestu |
Vključena nadgradnja | 3 leta na delovnem mestu od 1 leta na delovnem mestu (5WS0D80967) |
POTRDILO | |
Zeleno certificiranje | ENERGY STAR 8.0 EPEAT Silver Skladen z RoHS |
Drugi certifikati | Certifikat TÜV za nizko raven hrupa |
PROGRAMSKA OPREMA | |
Operacijski sistem | Windows 11 Pro 64, CZ/SK/ENG |
Priložena programska oprema | Ne |
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.