Likalnik Philips DST8020/20

simbolična fotografija

Likalnik Philips DST8020/20
številka artikla
32104822
OEM
DST8020/20
Proizvajalec
Philips
Točke zvestobe: 6
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Opis izdelka
Zmogljiv parni likalnik Philips Azur Series 8000 zlahka odstrani tudi najtrdovratnejše gube na oblačilih in občutno skrajša čas, ki ga običajno porabite za likanje. Najboljše rezultate doseže s kombinacijo 3000 W moči, neprekinjenega izhoda pare do 55 g/min in izjemno močnega izbruha pare do 240 g/min.

Inovativna tehnologija OptimalTEMP, ki jo uporablja stroj, zagotavlja, da so oblačila obdelana pri temperaturi, ki je nežna do vseh vrst tkanin za likanje. Tako lahko z eno nastavitvijo obdelate svileno bluzo, bombažno majico in jakno iz džinsa. Poškodbe zaradi vročine so preprečene, tudi če likalnik pustite neposredno na tkanini. Naprava z občutljivim senzorjem gibanja zazna, kdaj jo premikate po tkanini, in razpršuje paro, da se gube zlahka umaknejo, likanje pa je čudovito preprosto. Lahkoten in izjemno zmogljiv likalnik boste cenili tudi pri navpičnem parjenju visečih oblačil.

Parni likalnik z močjo 3.000 W
Jamstvo likanja brez zažiganja
Konstantna proizvodnja pare 55 g/min.
240 g/min parnega curka poskrbi za vsako gubo
Uporablja se lahko tudi za navpično kuhanje v pari
Po 8 minutah se samodejno izklopi
Vhodna moč 3.000 W za hitro segrevanje in izjemno zmogljivost

Parni likalnik Philips Azur serije 8000 se zelo hitro segreje in je pripravljen za uporabo. Z močjo 3 000 W se lahko loti tudi najbolj trdovratnih gub, tudi na debelih tkaninah.

Močan in konstanten izhod pare do 55 g/min.

Vse vrste tkanin se zlahka in brez težav znebijo neželenih gub. Zmogljiv parni likalnik Philips Azur serije 8000 odlikuje neprekinjen izhod pare do 55 g/min za najboljše rezultate.

Parni šok turbo 240 g/min.

Z izjemno učinkovitim curkom pare do 240 g/min se bodo tudi najtrdovratnejše gube takoj odstranile, tudi na debelejših tkaninah, kot je denim. Likanje še nikoli ni bilo tako enostavno!

Ena nastavitev temperature za vse vrste tkanin

Zaradi inovativne tehnologije OptimalTEMP vam pred likanjem ni treba porabiti veliko časa za razvrščanje perila po materialih, med likanjem pa vam sploh ni treba prilagajati nastavitev. Od občutljive svile do debelega jeansa - vse vrste tkanin, ki jih je mogoče likati, lahko z eno optimalno nastavitvijo temperature enostavno zmečkate brez gub.

Likalna površina SteamGlide Elite

Zmogljiv parni likalnik Philips Azur 8000 je opremljen s posebej zasnovano likalno površino SteamGlide Elite, ki omogoča gladko in drsno gibanje po vseh likanih tkaninah. Je gladka, enostavna za čiščenje in odporna na praske.

Inteligentna samodejna para za enostavno likanje

Parni likalnik Philips Azur 8000 je opremljen z občutljivim senzorjem gibanja, ki zazna, ko likalnik premaknete nad likano tkanino. Nato samodejno razprši paro, tako da so vse gube brez težav zlikane.

Navpično parjenje visečih tkanin

Philips Azur 8000 ima dovolj moči za navpično kuhanje v pari. Likalna deska ni potrebna! Brez težav lahko obdelate tudi oblačila, ki visijo na obešalniku ali na sušilniku za perilo.

Specifikacije Splošne informacije Vrsta likalnika Parni likalnik s kablom Moč 3000 W Likalna površina posebna Likalna površina Prostornina rezervoarja za vodo (za vodo) 300 ml Moč Parni udarec 240 g/min. Spremenljiva količina pare do 55 g/min. Lastnosti Sistem proti kapljanju Da Navpično parjenje Da Samočiščenje Ne Odstranjevanje vodnega kamna Da Funkcija škropljenja Da Varnostni izklop Da Informacijski zaslon Ne Odstranljiv rezervoar za vodo Ne Druge lastnosti Garancija 24 mesecev Zaščitni pokrov Ne Dolžina kabla 2,5 m Znak kakovosti dTest Ne Blagovne znamke Philips Dimenzije izdelka Teža izdelka 1,8 kg

Parametri

Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 52000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.