LittleBigPlanet 3 igra PS4 SONY
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
LittleBigPlanet 3 - igra za PS4, ki jo je izdelal SONY
EAN: 711719446316
Igrajte se, ustvarjajte in delite s Sackboyem in njegovimi prijatelji
Vstopite v svet LittleBigPlanet, kjer boste reševali svoje plišaste prijatelje na planetu Bunkrum. Ta igra je polna ustvarjalnosti in igrivih ugank.
Planet Bunkrum
Sackboy se skozi portal preseli na edinstven planet Brunkrum, kjer mora kljubovati vsem lokalnim sovražnikom in rešiti svoje plišaste prijatelje.
Plišasti prijatelji
Ko boste rešili svoje sopotnike, bo vaše potovanje veliko lažje. Skačite čez zidove z okretnim OddSockom, dvignite se v nebo z veličastnim Swoopom in spremenite svojo velikost kot Toggle.
Delite z drugimi
Ustvarite svoje ravni, dodajte zvočne posnetke in drugim pokažite svojo ustvarjalnost. Če vam zmanjka idej, prenesite ravni drugih in se zgledujte po stvaritvah igralcev z vsega sveta.
Novi junaki
V tretji epizodi igre LittleBigPlanet se Sackboy preseli na nov planet Bunkum, raj ustvarjalnosti, kjer bogate ideje krožijo po nebu. Pomagajte Sackboyu rešiti svet, poln domišljije, in ponovno vzpostaviti ravnovesje na Zemlji.
Igranje v sodelovanju
Igrajte sami v pustolovskem načinu ali pa prenesite eno od ustvarjenih ravni Little Big Planet in igrajte na eni konzoli (večigralstvo brez povezave) z največ štirimi prijatelji v sodelovanju. Igrate lahko tudi prek spleta z naključnim iskanjem partnerjev.
Podrobnosti o igri
- Število igralcev: 4
- Spletni večigralci: da
- Podprta dodatna oprema: Dualshock 4, MOVE Motion Controller Black, PS Vita Remote Play Supported
- Minimalna konfiguracija igre: Sony PlayStation 4, 14 GB HDD, Dualshock 4. Za igranje v omrežju sta potrebna internetna povezava in plačljiva storitev PLAYSTATION PLUS.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.