Logitech Gaming Headset G533, brezžične gaming slušalke
97,81 €
89,19 €
73,11 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Logitech Gaming Headset G533
EAN: 5099206069800
Logitech G533 so popolnoma opremljene profesionalne igralne slušalke z brezžično povezljivostjo. Ponujajo kakovost zvoka brez popačenj, 15 ur delovanja baterije in zanesljivo brezžično povezavo.
Tehnične specifikacije
- Teža: 350 g
- Dimenzije: 197 x 189 x 85 mm
- Čas delovanja baterije: 15 ur
- Brezžični doseg: 15 m
- Frekvenca slušalk: 20 Hz - 20 kHz
- Frekvenca mikrofona: 100 Hz - 20 kHz
- Garancija: 2 leti
Zahteve
Za pravilno delovanje slušalk sta potrebna vrata USB in operacijski sistem Windows 10, Windows 8.1, Windows 7 ali Mac OS X 10.11 ali novejši. Za namestitev programske opreme Logitech G HUB in 7.1 DTS Headphone:X je potrebna internetna povezava.
Paket vsebuje
- Gaming slušalke G533
- Brezžični adapter USB
- Polnilni kabel USB
- Uporabniška dokumentacija
Prostorski zvok
Tehnologija DTS Headphone:X zagotavlja prostorski zvok 7.1, ki zagotavlja neverjetno verodostojnost učinkov igralnih okolij.
Digitalni zvok brez izgub
G533 omogoča napreden digitalni prenos zvoka brez izgub na razdalji do 15 metrov.
Udobje nošenja
Zaradi sodobnih materialov in proizvodnih tehnologij so slušalke lahke in udobne tudi med dolgotrajnim nošenjem.
Življenjska doba baterije
Baterija, ki jo je mogoče ponovno napolniti, z enim polnjenjem zdrži do 15 ur.
Mikrofon z odpravljanjem šumov
Slušalke so opremljene z mikrofonom z odpravljanjem šumov za kristalno čist zvok pri komunikaciji.
Zvočni profili po meri
S programsko opremo Logitech Gaming Software lahko za vsako igro natančno nastavite lastnosti izenačevalnika, prostorskega zvoka in glasnosti mikrofona.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.