LT4066 TERMOS 500ML BANDE LAMART

- 22%

simbolična fotografija

LT4066 TERMOS 500ML BANDE LAMART
LT4066 TERMOS 500ML BANDE LAMART
LT4066 TERMOS 500ML BANDE LAMART
LT4066 TERMOS 500ML BANDE LAMART
številka artikla
742004765
Proizvajalec
LAMART
0 ocen
Na zalogi 10 kos, 17.5.2024 že pri vas

11,96 €

9,28 €

7,61 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 9,16 €
Na zalogi 10 kos, 17.5.2024 že pri vas

9,28 €

11,96 €

7,61 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

LT4066 TERMOS 500ML BANDE LAMART

Material: nerjaveče jeklo

Barva: Temno siva

Dimenzije: Ø7,3 cm, višina 22 cm

Prostornina: 500 ML

Prednosti termosa

Termos je izdelan iz visokokakovostnega nerjavečega jekla. Opremljen je z mehanizmom za odpiranje z vijakom in silikonskim tesnilom. Zaradi dvojne obloge iz nerjavnega jekla je termos skoraj nezlomljiv.

Enostavno vzdrževanje

Termos je enostaven za uporabo in čiščenje. Da bi ohranili dolgo življenjsko dobo izdelka, s termosko ravnajte previdno - izogibajte se močnim udarcem in sunkom. Vedno jo shranjujte odprto.

Navodila za uporabo

  • Izdelek je izdelan iz visokokakovostnega nerjavečega jekla. Notranja obloga termosa je prav tako izdelana iz nerjavečega jekla za shranjevanje hladnih in vročih pijač.
  • Termosko pred vsako uporabo vedno operite z vročo ali hladno vodo, odvisno od pijače, ki jo boste nalili v termosko.
  • Vedno napolnite posodo do spodnjega roba nalivnega dela termosa in vsaj 1-1,5 cm pod robom termosa. V termosko nikoli ne nalivajte vrelih pijač.

Varnostno obvestilo:

Visoke temperature lahko poškodujejo posodo ali pokrov. Uporaba ostrih kovinskih orodij lahko poškoduje (opraska) površino (npr. nož, vilice).

Ekologija:

Na vseh izdelkih so glede na velikost izdelka natisnjeni znaki materialov, ki se uporabljajo za izdelavo embalaže, sestavnih delov in dodatkov, ter podatki o njihovem recikliranju.

Parametri

Vrsta blaga
Znamka
Barva
Material
Prostornina

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.