LYNX Challenger i5 10400F 16GB 1TB SSD NVMe RTX2060 6G W11 Home

simbolična fotografija

LYNX Challenger i5 10400F 16GB 1TB SSD NVMe RTX2060 6G W11 Home
LYNX Challenger i5 10400F 16GB 1TB SSD NVMe RTX2060 6G W11 Home
številka artikla
310462827
OEM
10462827
Proizvajalec
LYNX
Točke zvestobe: 42
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Ob nakupu nad 29 € z DDV prejmete nahrbtnik TonerPartner brezplačno.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Tehnični parametri
Operacijski sistem Windows 11 Home
Vir : 550W
Velikost omarice Midi-Tower
Matična plošča H410
Model procesorja Intel Core I5-10400F
Frekvenca procesorja 2,9 GHz
Model grafične kartice NVIDIA RTX 2060 6GB
Kapaciteta SSD 1 TB NVMe
Zmogljivost trdega diska ne
Velikost pomnilnika RAM 16 GB
Število rež za RAM 2
Število vgrajenih rež 2
Izhodi
USB2 4
USB3 4
Grafični 1xHDMI, 3xzaslon
Preberi več LAN , PS/2 , slušalke , mikrofon
Optična mehanika Brez mehanike

Garancija

Z novim kompletom LYNX dobite tudi vrhunsko garancijo, podaljšano na 3 leta. Za naše komplete jamčimo in garancija velja za vse napake, ki jih niste povzročili vi in se pojavijo v prvih treh letih. Podaljšano jamstvo ni plačljivo. Servis lahko opravijo v naših več kot 100 servisnih centrih ali pa za servis zaprosite svojega prodajalca. Popravila so običajno opravljena v 5 delovnih dneh.

Parametri

Vrsta blaga
Zaporedje procesorjev
Velikost pomnilnika RAM
Vrtljaji HDD
Kapaciteta trdega diska (v GB)
Vrsta optične mehanike
Oblikovanje računalnika
Operacijski sistem
Zmogljivost pomnilnika grafične kartice (v MB)
Vrsta diska
Model grafične kartice
Vrsta spomina
Frakvenca spomina
Zasedeno/skupaj RAM slotov
Število USB 2
Število USB 3.2 Gen 1
Število USB-C
SSD Kapaciteta
Vrsta sklopa
Vir
Model procesorja
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.