LYNX Challenger I5 11400F 16GB 1T SSD NVMe RTX 3050 8G W11 Home

simbolična fotografija

LYNX Challenger I5 11400F 16GB 1T SSD NVMe RTX 3050 8G W11 Home
LYNX Challenger I5 11400F 16GB 1T SSD NVMe RTX 3050 8G W11 Home
LYNX Challenger I5 11400F 16GB 1T SSD NVMe RTX 3050 8G W11 Home
LYNX Challenger I5 11400F 16GB 1T SSD NVMe RTX 3050 8G W11 Home
LYNX Challenger I5 11400F 16GB 1T SSD NVMe RTX 3050 8G W11 Home
številka artikla
310462896
OEM
10462896
Proizvajalec
LYNX
Točke zvestobe: 46
0 ocen
Na zalogi 1 kos, 16.5.2024 že pri vas

933,73 €

765,35 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 885,10 €
Na zalogi 1 kos, 16.5.2024 že pri vas

933,73 €

765,35 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

LYNX Challenger I5 11400F 16GB 1T SSD NVMe RTX3050 8G W11 Home

Splošni opis

Gaming PC, pripravljen na vse izzive. Obvlada vse, od spletnih iger do zahtevnih igralnih naslovov.

Zaradi privlačnega dizajna bo postal središče vašega igralnega prostora. A ne samo igre. Multimedija, delo, študij - vse to zlahka opravi.

Specifikacije

  • Matična plošča: GIGABYTE H510M H V2
  • Procesor: Intel Core i5-11400F
  • Hladilnik: Cooler Master Hyper 411R
  • Grafična kartica: Asus RTX 3050 8G OC
  • RAM: Kingston FURY Beast 16 GB (dva modula po 8 GB)
  • Shranjevanje: SSD Kingston NVMe: 1 TB
  • Napajalnik: Gigabyte P550B 550W
  • Garderoba: Silentium SG1
  • Operacijski sistem: Windows 11 Home

Ključne lastnosti

Šestjedrni procesor Intel Core i5-11400F s tehnologijo HyperThreading za nemoteno večopravilnost. Deluje pri frekvenci 2,6 GHz ali do 4,4 GHz s tehnologijo turbo.

Kingston 16 GB DDR4 RAM (2x 8 GB) za hitro in učinkovito delo.

Grafična kartica NVIDIA GeForce RTX 3050 z 8 GB pomnilnika GDDR6 za tekoče prikazovanje videoposnetkov.

1 TB M.2 PCIe NVMe SSD za vse vaše potrebe po podatkih in programski opremi.

Zadostno moč zagotavlja 550W napajalnik.

Garancija

Na sklop je priložena 3-letna podaljšana garancija. Popravila so običajno končana v 5 delovnih dneh.

Parametri

Zaporedje procesorjev
Vrsta optične mehanike
Oblikovanje računalnika
Operacijski sistem
Vrsta diska
Model grafične kartice
Vrsta sklopa
Model procesorja
Proizvajalci
Zmogljivost CPU glede na PassMark

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.