LYNX Challenger i5 13400F 32GB 1TB SSD NVMe RTX 4060Ti 8G W11 Home

simbolična fotografija

LYNX Challenger i5 13400F 32GB 1TB SSD NVMe RTX 4060Ti 8G W11 Home
LYNX Challenger i5 13400F 32GB 1TB SSD NVMe RTX 4060Ti 8G W11 Home
LYNX Challenger i5 13400F 32GB 1TB SSD NVMe RTX 4060Ti 8G W11 Home
LYNX Challenger i5 13400F 32GB 1TB SSD NVMe RTX 4060Ti 8G W11 Home
LYNX Challenger i5 13400F 32GB 1TB SSD NVMe RTX 4060Ti 8G W11 Home
številka artikla
310463014
OEM
10463014
Proizvajalec
LYNX
Točke zvestobe: 72
0 ocen
Na zalogi 1 kos, 20.5.2024 že pri vas

1 449,73 €

1 188,30 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 1 369,94 €
Na zalogi 1 kos, 20.5.2024 že pri vas

1 449,73 €

1 188,30 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

LYNX Challenger i5 13400F 32GB 1TB SSD NVMe RTX 4060Ti 8G W11 Home

Igralni računalnik, pripravljen na vaše izzive.

Obvladajte spletne igre z visokim številom FPS. Uživajte v igrah z visokimi podrobnostmi brez zakasnitve. Nastavitev je primerna tudi za druge dejavnosti, kot so delo, študij ali večpredstavnostna zabava.

Specifikacije

  • Matična plošča: GIGABYTE B760 DS3H AX WIFI
  • Procesor: INTEL i5 13400F
  • Hladilnik: Endorfy Fera 5 ARGB
  • Grafična kartica: MSI RTX 4060 Ti Ventus 2X 8G OC
  • RAM: Kingston FURY Beast 32 GB RGB (2x 16 GB)
  • Shranjevanje: SSD Kingston NVMe: 1 TB
  • Napajalnik: Gigabyte P550B 550W
  • Ohišje: Endorfy Signum 300 ARGB
  • Operacijski sistem: Windows 11 Home

Ključne lastnosti

Sestava je opremljena z 10-jedrnim procesorjem Intel i5 13400F s tehnologijo HyperThreading za bolj gladko večopravilnost. Grafična kartica NVIDIA GeForce RTX 4060 Ti z 8 GB pomnilnika GDDR6. Za zadostno moč skrbi 550W napajalnik. Sestava je opremljena z operacijskim sistemom Windows 11 Home.

Garancija

Z novim kompletom LYNX dobite tudi vrhunsko garancijo, podaljšano na 3 leta. Vsa okvara, ki je niste povzročili vi in se pojavi v prvih treh letih, je v garanciji. Popravila so običajno opravljena v 5 delovnih dneh.

Parametri

Zaporedje procesorjev
Vrsta optične mehanike
Oblikovanje računalnika
Operacijski sistem
Vrsta diska
Oprema PC
Vrsta spomina
Frakvenca spomina
Zasedeno/skupaj RAM slotov
Vrsta sklopa
Model procesorja
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 902 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.