LYNX Challenger Ryzen 5 4500 16GB 1T SSD NVMe RTX 3050 8G W11 Home

simbolična fotografija

LYNX Challenger Ryzen 5 4500 16GB 1T SSD NVMe RTX 3050 8G W11 Home
LYNX Challenger Ryzen 5 4500 16GB 1T SSD NVMe RTX 3050 8G W11 Home
LYNX Challenger Ryzen 5 4500 16GB 1T SSD NVMe RTX 3050 8G W11 Home
LYNX Challenger Ryzen 5 4500 16GB 1T SSD NVMe RTX 3050 8G W11 Home
LYNX Challenger Ryzen 5 4500 16GB 1T SSD NVMe RTX 3050 8G W11 Home
številka artikla
310462976
OEM
10462976
Proizvajalec
LYNX
Točke zvestobe: 44
0 ocen
Na zalogi 2 kos, 14.5.2024 že pri vas

888,54 €

728,31 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 856,48 €
Na zalogi 2 kos, 14.5.2024 že pri vas

888,54 €

728,31 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

LYNX Challenger Ryzen 5 4500: igričarski računalnik za vse izzive

Za tiste, ki iščejo zmogljiv igralni računalnik, je tu LYNX Challenger.

Ta naprava je pripravljena na vse vaše igralne izzive.

Uživajte v visokih FPS in podrobnostih brez zakasnitev.

Odličen je tudi za delo, študij in večpredstavnostno zabavo.

Specifikacije

Matična plošča: GIGABYTE A520M DS3H.

Procesor: AMD Ryzen 5 4500.

Hladilnik: Cooler Master Hyper 410R.

Grafična kartica: Asus RTX 3050 Ventus 8G OC.

RAM: Kingston FURY Beast 16 GB RGB (2x 8 GB).

Shranjevanje: SSD Kingston NVMe 1 TB.

Napajalnik: Gigabyte P550B 550W.

Ohišje: Endorfy Signum 300 ARGB.

Operacijski sistem: Windows 11 Home.

Garancija: 3 leta.

Ključne lastnosti

Plošča s čipovjem A520 in šestjedrnim procesorjem AMD Ryzen 5 4500.

Kingston 16 GB DDR4 RAM (2x 8 GB).

Grafična kartica NVIDIA GeForce RTX 3050 z 8 GB pomnilnika GDDR6.

1 TB M.2 PCIe NVMe SSD za vse vaše podatke in programsko opremo.

550W napajalnik za zadostno moč.

Operacijski sistem Windows 11 Home.

Garancija in servis

Komplet s podaljšano garancijo za 3 leta.

Garancija zajema vse napake, ki jih ni povzročil uporabnik.

Garancija ni plačljiva.

Storitve zagotavlja več kot 100 servisnih centrov.

Popravila so običajno končana v 5 delovnih dneh.

Parametri

Zaporedje procesorjev
Vrsta optične mehanike
Oblikovanje računalnika
Operacijski sistem
Vrsta diska
Model grafične kartice
Vrsta spomina
Frakvenca spomina
Zasedeno/skupaj RAM slotov
Vrsta sklopa
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.