LYNX Challenger Ryzen 5 5600 16GB 1T SSD NVMe RTX3060Ti 8G W11 Domov
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
LYNX 2022 Challenger Ryzen 5 brezplačen 3-mesečni PC GAME PASS
Igralni računalnik, pripravljen na vaše izzive.
Obvladajte spletne igre z visokim številom FPS in igranje iger z visokimi podrobnostmi brez zakasnitev na računalniku s privlačno zasnovo. Izdelan je za številne druge dejavnosti, zato lahko brez težav uživate v popolni večpredstavnostni zabavi, delu in študiju.
Pregled specifikacij
Matična plošča Asus B550M-A WIFI II
Procesor AMD Ryzen 5 5600
H410R RGB hladilnik
Grafična kartica RTX 3060 Ti VENTUS 2X 8G
Kingston FURY Beast Black 16 GB RAM (dva modula po 8 GB)
1 TB Kingstonovega SSD NVMe za shranjevanje
Napajanje 650W
Odobreno ohišje Signum 300 ARGB
Operacijski sistem Windows 11 Home
Garancija 3 leta
Glavne značilnosti sklopa
Osnova sestava je plošča s čipovjem AMD B550, opremljena s šestjedrnim procesorjem AMD Ryzen 5 5600, ki ima tehnologijo HyperThreading za bolj gladko večopravilnost in deluje pri frekvenci 3,5 GHz ali do 4,4 GHz s tehnologijo turbo. Pomnilnik Kingston RAM je standard za sestavo LYNX, ta sestava pa ima 16 GB pomnilnika DDR4 (2x 8 GB). Za tekočo video produkcijo skrbi grafična kartica NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti, ki ima 8 GB pomnilnika GDDR6. Tudi shranjevanje podatkov v tej sestavi ni ovirano, saj je na voljo 1 TB M.2 PCIe NVMe SSD za vse vaše podatke in programsko opremo. Zadostno moč zagotavlja 650W napajalnik. Sestava je opremljena z novim operacijskim sistemom Windows 11 Home.
Garancija
Z novim kompletom LYNX dobite tudi vrhunsko garancijo, podaljšano na 3 leta. Za naše komplete jamčimo in vsaka napaka, ki je niste povzročili vi in se pojavi v prvih treh letih, je krita z garancijo. Podaljšano jamstvo je brez stroškov. Servis lahko opravi več kot 100 naših servisnih centrov ali pa za servis zaprosite svojega prodajalca. Popravila so običajno opravljena v 5 delovnih dneh.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.