MadMan Držalo za prisesalno skodelico

- 38%

simbolična fotografija

MadMan Držalo za prisesalno skodelico
MadMan Držalo za prisesalno skodelico
MadMan Držalo za prisesalno skodelico
MadMan Držalo za prisesalno skodelico
MadMan Držalo za prisesalno skodelico
številka artikla
32107577
OEM
MDMSUCTIONMOUNT
Proizvajalec
Madman
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

MadMan Držalo za prisesalno skodelico

Želite snemati vožnjo v avtomobilu? Predstavljamo vam visokokakovosten in nastavljiv MadManov sesalni nosilec. Ravnanje z njim je zelo preprosto in ga lahko uporablja vsakdo.

Kakšen je namen tega nosilca?

Ta sesalni stativ je idealen za snemanje divjih voženj. Z njim se lahko osredotočite na vožnjo, hkrati pa snemate videoposnetke iz privlačnih zornih kotov.

Kam lahko namestite nosilec?

Priključni nosilec lahko namestite na vetrobransko steklo, karoserijo avtomobila ali katero koli drugo ravno in gladko površino, kot so steklo, marmor ali plastika.

Lastnosti nosilca

  • Nit: Za pritrditev na katerikoli fotoaparat ali videokamero: univerzalni vijak za stativ (1/4").
  • Sklepi: dva sklepa za nastavitev položaja kamere.
  • Pritisnite gumb: Iztisnite odvečni zrak za popolno prileganje.

Združljivost

Nosilec je združljiv z različnimi vrstami fotoaparatov in kamer, vključno z Drift HD, Sonyjevimi akcijskimi kamerami in kamerami z navojem za stativ. Če želite namestiti kamere GoPro, morate kupiti MadMan Tripod Attachment for GoPro ali MadMan Tripod Mounts.

Združljivi fotoaparati

  • Čelada GoPro HD HERO
  • GoPro HD Motorsports HERO
  • GoPro HD Surf HERO
  • GoPro HD HERO Naked
  • GoPro HD HERO 960
  • GoPro Hero HD 1080p
  • GoPro HERO 2
  • GoPro HD HERO2 Outdoor Edition
  • GoPro HD HERO2 Motorsport Edition
  • GoPro HD HERO2 Surf Edition
  • GoPro HERO3
  • GoPro HERO3 WHITE
  • GoPro HERO3 SILVER
  • GoPro HERO3 BLACK
  • GoPro HERO3
  • GoPro HERO3 WHITE
  • GoPro HERO3 SILVER
  • GoPro HERO3 BLACK
  • GoPro HERO4
  • GoPro HERO4 SILVER
  • GoPro HERO4 BLACK
  • GoPro HERO
  • GoPro HERO5 SESSION
  • GoPro HERO5 BLACK
  • Kamere ISAW
  • ISAW Extreme
  • Kamere ActionPro
  • ACTION PRO X7
  • Kamere MagiCam serije SD
  • MagiCam SD18
  • MagiCam SD21
  • MagiCam SD71
  • Kamere LAMAX ACTION

Parametri

Vrsta blaga
Vrsta dodatne opreme
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.