MadMan nastavek za stativ za GoPro (nastavek za stativ)

simbolična fotografija

MadMan nastavek za stativ za GoPro (nastavek za stativ)
MadMan nastavek za stativ za GoPro (nastavek za stativ)
MadMan nastavek za stativ za GoPro (nastavek za stativ)
MadMan nastavek za stativ za GoPro (nastavek za stativ)
številka artikla
32107558
OEM
MDMTRIPODMOUNT
Proizvajalec
Madman
0 ocen
Na zalogi 4 kos, v sredo že pri vas

8,60 €

7,05 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 8,32 €
Na zalogi 4 kos, v sredo že pri vas

8,60 €

7,05 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

MadMan nastavek za stativ za GoPro (nastavek za stativ)

EAN: 8594176660264

Odkrijte nove možnosti kamere GoPro

Kamero GoPro pritrdite na katero koli dodatno opremo z vijakom za stativ in razširite njeno uporabo.

Enostavno rokovanje

Pritrditev fotoaparata na stativ je hitra in preprosta. Na eni strani pritrdite fotoaparat, na drugi pa stativ.

Prilagodljiv in trpežen material

Nastavek je izdelan iz visokokakovostnega in trpežnega materiala, zato vam ni treba skrbeti za njegovo vzdržljivost.

Vsebina paketa:

  • 1x MadMan stojalo za GoPro (stojalo za stativ)

Združljivost:

  • Čelada GoPro HD HERO
  • GoPro HD Motorsports HERO
  • GoPro HD Surf HERO
  • GoPro HD HERO Naked
  • GoPro HD HERO 960
  • GoPro Hero HD 1080p
  • GoPro HERO 2
  • GoPro HD HERO2 Outdoor Edition
  • GoPro HD HERO2 Motorsport Edition
  • GoPro HD HERO2 Surf Edition
  • GoPro HERO3
  • GoPro HERO3 WHITE
  • GoPro HERO3 SILVER
  • GoPro HERO3 BLACK
  • GoPro HERO3 WHITE
  • GoPro HERO3 SILVER
  • GoPro HERO3 BLACK
  • GoPro HERO4 SILVER
  • GoPro HERO4 BLACK
  • GoPro HERO
  • GoPro HERO5 SESSION
  • GoPro HERO5 BLACK
  • Kamere ISAW
  • ISAW Extreme
  • Kamere ActionPro
  • ACTION PRO X7
  • Kamere MagiCam serije SD
  • MagiCam SD18
  • MagiCam SD21
  • MagiCam SD71
  • Kamere LAMAX ACTION

Parametri

Vrsta blaga
Vrsta dodatne opreme
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.