Magnetni gradbeni set PIXIO Bright Animals
63,82 €
52,31 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Magnetni gradbeni set PIXIO Bright Animals
90 kock PIXIO v 6 barvah za razvijanje ustvarjalnosti.
Gradite in ustvarjajte
Modeli, kot so papiga, kameleon, pajek, tropski metulj in drugi.
PIXIO za ljubitelje Pixel Arta in Minecrafta
Uporabljajte ga kot učni pripomoček za razvijanje otroške ustvarjalnosti.
Blok barve
- Črna 12x
- Bela 8x
- Oranžna 12x
- Zelena 15x
- Temno modra 20x
- Rdeča 23x
PIXIO - nagrajeno oblikovanje
Certificiran izdelek z nagradami za oblikovanje - Red Dot Design Award, Toy Award, A´DESIGN AWARD Gold in A´DESIGN AWARD Platinum.
Pametni magnetni bloki
Bloki PIXIO velikosti 8x8x8 mm. V notranjosti je 6 majhnih magnetov, ki tehtajo manj kot 1 g.
Interaktivna aplikacija PIXIO
Vključena koda za dostop do ekskluzivne vsebine aplikacije. Aplikacijo prenesite iz Google Play ali APP Store.
Učenje in razvijanje spretnosti na igriv način
Aplikacije PIXIO in kompleti PIXIO pomagajo razvijati ustvarjalnost, domišljijo, kreativno in kritično mišljenje, prostorsko razmišljanje ter izboljšujejo motorične sposobnosti.
PIXIO je certificiran izdelek
PIXIO je certificiran izdelek v skladu s standardi CE in ASTM za varnost igrač.
Pixel Art in Minecraft s PIXIO
Ustvarjanje umetnosti s piksli - Pixel Art. Ljubitelji in igralci priljubljene igre Minecraft bodo zagotovo našli svojo simpatijo.
Nagrade
PIXIO je prejel več prestižnih nagrad, kot so Red Dot Award, TOY AWARD, A´DESIGN AWARD Gold in A´DESIGN AWARD Platinum.
Opozorilo
Nevarnost zadušitve - majhni deli. Ni namenjeno otrokom, mlajšim od 3 let. Ta izdelek vsebuje majhne magnete. Pogoltnjeni magneti se lahko v črevesju zlepijo in povzročijo hude okužbe in smrt. V primeru zaužitja ali vdihavanja magnetov takoj poiščite zdravniško pomoč. Primerno za otroke, stare 6 let in več.
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.