Mamibot W110-T - Robotski čistilec oken
311,39 €
255,24 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Mamibot W110-T - Vaš pomočnik za čiščenje oken
Robotski čistilec oken Mamibot W110-T je idealna kombinacija cene in zmogljivosti, zato je eden najboljših čistilcev oken.
Uporaba in učinkovitost
W110-T se lahko uporablja tako v gospodinjstvih kot v poslovnih prostorih. Učinkovito čisti steklo, keramiko in ravne lesene površine z do 98-odstotno učinkovitostjo čiščenja.
Varnost
Za največjo varnost je robot opremljen s trpežno vrvjo. V primeru izpada električne energije je naprava zaščitena z rezervno baterijo, ki ohranja robota na površini do 30 minut.
Enostavno upravljanje
- Povežite kable in trdno zategnite matico.
- Varnostno vrv robota pritrdite na fiksno točko v stavbi.
- Čiščenje začnite s pritiskom na gumb na robotu ali z uporabo mobilne aplikacije ali priloženega daljinskega upravljalnika.
Ključne lastnosti
- Čisti okna in stekla različnih debelin, steklena vrata, izložbe, ogledala, ogledalne omare, steklene tuš kabine.
- Zaznavanje vogalov in okenskih okvirjev.
- Upravljanje prek pametnega telefona ali priloženega daljinskega upravljalnika.
- Delovanje v navpičnem in vodoravnem položaju.
- Visokokakovostne in nežne krpe iz mikrovlaken - 2 kosa v pakiranju.
- Odstranjuje umazanijo po vsej površini, tudi na robovih.
- Rezervna baterija.
- Varnostni sistem za preprečevanje nesreč v primeru padca.
- Tiho delovanje.
Tehnične specifikacije
- UPS (baterijsko rezervno napajanje): da (20 min)
- Rezervna baterija: litijeva, 600 mAh
- Število krpic iz mikrovlaken v paketu: 2 kosa
- Način pritrditve na površino: sesanje (vakuum)
- Omejitev debeline stekla: Ne
- Daljinski upravljalnik: da
- Upravljanje z mobilno aplikacijo: da
- Sistem proti padcem: Da:
- Zaznavanje vogalov: da
- Moč: 80 W
- Hitrost čiščenja: 2,5 min/m2
- Nastavitev gibanja čiščenja: samodejno in ročno
- Raven hrupa: 65 dB
Vsebina paketa
- Polnilni adapter
- Daljinski upravljalnik
- Podaljševalni kabel
- Krpa iz mikrovlaken 2 kosa
- Varnostna sidrna vrv
- Kratek vodnik
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.