Mešalnik Smeg BLF03BLEU, 800 W, 4 programi, pulzna funkcija, 18000 vrtljajev na minuto, rezilo iz nerjavečega jekla, drobljenje ledu, 50's Style, črn
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Mešalnik Smeg BLF03BLEU
Zmogljiv in večnamenski mešalnik z 800 W in 4 hitrostmi. Pripravlja smoothije, juhe, omake, testo in še veliko več.
Enostavna uporaba in čiščenje
Nadzorna plošča za enostavno vklapljanje in izklapljanje ter izbiro hitrosti. Opremljena je s predalom za kabel za enostavno shranjevanje.
Idealno za vsako kuhinjo
BLF03 je cenovno dostopen, enostaven za uporabo in čiščenje, zato je odlična naložba za vašo kuhinjo.
Smeg - italijanski dizajn za vašo kuhinjo
Znano podjetje, ki proizvaja kakovostne gospodinjske aparate z retro dizajnom.
Specifikacije
- Moč motorja: 800 W
- Barva: črna
- Estetika: slog 50. let prejšnjega stoletja
- Material ohišja: tlačno ulit aluminij
- Material pokrova: Tritan
- Material kotlička: Tritan
- Barva vtičnice: polirani krom
- Programi in funkcije: 4 (Smoothie, Green Smoothie, Ice-Crush, Auto-clean)
- Funkcija "impulz": da
- Funkcija drobljenja ledu: Da: .
- Največje število vrtljajev: 18000 vrtljajev na minuto
- Motor s funkcijo gladkega zagona: da
- Material rezila: Močvirje: nerjaveče jeklo
- Nedrseča podlaga: Da:
- Vgrajen pokrov za kabel: Da:
- Napetost: 220-240 V
- Frekvenca: 50 Hz
- Moč: 800 W
- Dolžina napajalnega kabla: 1 m
Informacije o logistiki
- Dimenzije izdelka: 397 x 197 x 163 mm
- Teža izdelka: 4 kg
- Dimenzije paketa: širina: 240 mm, višina: 350 mm, dolžina: 275 mm
- Teža paketa: 5 kg
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.