Metroid Dread igra Nintendo

simbolična fotografija

Metroid Dread igra Nintendo
Metroid Dread igra Nintendo
številka artikla
745018443
Proizvajalec
NINTENDO
Točke zvestobe: 3
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Pridružite se lovki na glave Samus Aran, ki v igri Metroid Dread za Nintendo Switch pobegne iz smrtonosnega sveta, okuženega z nezemljani, in se spopade s še več mehanskimi nevarnostmi.

Zgodba o Samus se nadaljuje po dogodkih iz igre Metroid Fusion. Ko se spusti na planet ZDR, se odpravi raziskat skrivnostni signal, poslan Galaktični federaciji. Ta oddaljeni planet so preplavili zlobni nezemljani in druge mehanske grožnje. Toda Samus je bolj okretna in sposobna kot kdaj koli prej, toda ali bo to dovolj, da bo premagala nečloveško grožnjo, ko bo raziskovala globine planeta ZDR?

Postavite se po robu neizprosnim robotom E.M.M.I.

Nekoč so bili raziskovalni stroji za pridobivanje DNK, zdaj pa si roboti E.M.M.I. prizadevajo dobiti Samus. Poskusite se izogniti njihovim smrtonosnim napadom in jim zadati smrtni udarec. Ugotovite, kaj je povzročilo preobrazbo teh robotskih čudes v nadlogo planeta ZDR, in si rešite življenje.

Samus bo z novimi gibi in sposobnostmi vedno močnejša.

V svoj arzenal dodajte nove in že znane sposobnosti ter potujte skozi številna okolja v tem nevarnem svetu. Skačite čez ovire, se prebijate skozi tesna mesta, se borite s sovražniki in poiščite način, kako se rešiti s tega planeta. Vrnite se na območja, ki ste jih že obiskali, in poiščite nove nadgradnje, nadomestne poti in novo pot naprej. Raziskujte vedno širši zemljevid, izogibajte se nevarnostim in uničujte robote E.M.M.I. Le tako lahko premagate smrtonosni planet ZDR.

Medroid Dread bo na konzolo Nintendo Switch prišel 8. oktobra.

Parametri

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.