Mobilni telefon Caterpillar CAT B26 Dual SIM
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Mobilni telefon Caterpillar CAT B26 Dual SIM
Trpežen spremljevalec za vsak primer
Caterpillar CAT B26 je idealna izbira za vse, ki iščejo vzdržljiv telefon. Ta telefon je zaradi svoje odpornosti na prah in vodo IP68 popoln terenski pomočnik.
Oblikovanje in nadzor
CAT B26 je klasičen telefon s tipkovnico, ki omogoča enostavno upravljanje. 2,4-palčni zaslon telefona omogoča dobro berljivost tudi pri močni sončni svetlobi.
Tehnične specifikacije
Procesor in pomnilnik
- Procesor: Spreadtrum SC6531F
- Število jeder: 1
- Operativni pomnilnik: 8 MB
- Notranji pomnilnik: 128 MB
- Podpora za pomnilniško kartico: do 32 GB
Prikaz
- Zaslon: 2,4-palčni TFT
- Ločljivost zaslona: 240 x 320
Komunikacija in povezljivost
- Bluetooth: Da:
- Vhod za slušalke: 3,5 mm
- Različica USB: mikro
- Dvojna kartica SIM / vrsta kartice SIM: da / Nano SIM
Fotoaparat
- Zadnja kamera: 2 Mpx
Baterija in dimenzije
- Kapaciteta baterije: 1500 mAh
- Višina: 139 mm
- Širina: 60 mm
- Globina: 16 mm
- Teža: 150 g
Trajnost in vzdržljivost
CAT B26 izpolnjuje vojaške standarde MIL-SPEC 810H in preživi padec z višine 1,8 metra na beton. Do 35 minut zdrži potopljen v 1,2 metra vode in nemoteno deluje pri ekstremnih temperaturah ali v prašnih okoljih.
Popolnoma napolnjen telefon lahko v varčnem načinu deluje do 18 dni, zato vam ni treba vsak dan iskati električnega priključka, da bi ga napolnili.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.