Mobilni telefon Caterpillar CAT B26 Dual SIM

- 22%

simbolična fotografija

Mobilni telefon Caterpillar CAT B26 Dual SIM
Mobilni telefon Caterpillar CAT B26 Dual SIM
Mobilni telefon Caterpillar CAT B26 Dual SIM
Mobilni telefon Caterpillar CAT B26 Dual SIM
Mobilni telefon Caterpillar CAT B26 Dual SIM
Mobilni telefon Caterpillar CAT B26 Dual SIM
Mobilni telefon Caterpillar CAT B26 Dual SIM
Mobilni telefon Caterpillar CAT B26 Dual SIM
Mobilni telefon Caterpillar CAT B26 Dual SIM
številka artikla
3942081
OEM
CB26-DAE-EUA-EN
Proizvajalec
Caterpillar
Točke zvestobe: 3
0 ocen
Razprodano

Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.

Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Mobilni telefon Caterpillar CAT B26 Dual SIM

Trpežen spremljevalec za vsak primer

Caterpillar CAT B26 je idealna izbira za vse, ki iščejo vzdržljiv telefon. Ta telefon je zaradi svoje odpornosti na prah in vodo IP68 popoln terenski pomočnik.

Oblikovanje in nadzor

CAT B26 je klasičen telefon s tipkovnico, ki omogoča enostavno upravljanje. 2,4-palčni zaslon telefona omogoča dobro berljivost tudi pri močni sončni svetlobi.

Tehnične specifikacije

Procesor in pomnilnik

  • Procesor: Spreadtrum SC6531F
  • Število jeder: 1
  • Operativni pomnilnik: 8 MB
  • Notranji pomnilnik: 128 MB
  • Podpora za pomnilniško kartico: do 32 GB

Prikaz

  • Zaslon: 2,4-palčni TFT
  • Ločljivost zaslona: 240 x 320

Komunikacija in povezljivost

  • Bluetooth: Da:
  • Vhod za slušalke: 3,5 mm
  • Različica USB: mikro
  • Dvojna kartica SIM / vrsta kartice SIM: da / Nano SIM

Fotoaparat

  • Zadnja kamera: 2 Mpx

Baterija in dimenzije

  • Kapaciteta baterije: 1500 mAh
  • Višina: 139 mm
  • Širina: 60 mm
  • Globina: 16 mm
  • Teža: 150 g

Trajnost in vzdržljivost

CAT B26 izpolnjuje vojaške standarde MIL-SPEC 810H in preživi padec z višine 1,8 metra na beton. Do 35 minut zdrži potopljen v 1,2 metra vode in nemoteno deluje pri ekstremnih temperaturah ali v prašnih okoljih.

Popolnoma napolnjen telefon lahko v varčnem načinu deluje do 18 dni, zato vam ni treba vsak dan iskati električnega priključka, da bi ga napolnili.

Parametri

Vrsta
Barva
Globina
Teža
Ločljivost zadnje kamere
Širina
Višina
Diagonala zaslona
Operacijski sistem
Ločljivost zaslona
Vrsta zaslona
Funkcija
Kapaciteta baterije
Število jeder procesorja
Certifikati
Brezžična tehnologija
Prefinjenost zaslona
Konfiguracija kartic
Največja velikost pomnilniške kartice
Vzdržljivost
Reža za pomnilniško kartico
Oblika izreza na zaslonu
Vrsta glavne SIM kartice
Vrsta pomožne SIM kartice
Znamka procesorja
Število objektivov zadnje kamere
Proizvajalci

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 900 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.