Mobilni telefon Caterpillar CAT S53, 5G, Dual SIM
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Ključne lastnosti
- Povezljivost 5G
- Kamera 48 MP
- Dvojna NanoSIM
- Operacijski sistem Android
- Vgrajena svetilka
Prvi telefon CAT s superhitro povezljivostjo 5G
Ne glede na to, ali je to potrebno za povečanje produktivnosti na zasedenem gradbišču, dostop do skupnih delovnih dokumentov ali za prijavo naslednjega naročila. Cat S53 je pametni telefon z operacijskim sistemom Android, ki vas lahko spremlja tudi takrat, ko ste najbolj zaposleni.
Velika baterija, ki poganja vaše dneve
Z veliko zmogljivostjo 5500 mAh, odpornostjo na razgradnjo ter sposobnostjo prenašanja visokih in nizkih temperaturnih sprememb poskrbite, da vas baterije ne bodo skrbele. Z napredno programsko opremo za upravljanje porabe energije bo Cat S53 z enim polnjenjem zdržal do dva dni.
Visoko zmogljiva svetilka
Posebna svetilka v Cat S53 je izjemno svetla, do 120 lumnov, kar je idealno za osvetlitev temnih delovnih prostorov.
Najzmogljivejša kamera v telefonu CAT
Fotoaparat Cat S53 združuje Sonyjev senzor z ločljivostjo 48 milijonov slikovnih pik in makro senzor za bližnje posnetke, kar vam omogoča zajemanje visokokakovostnih slik v vsakem okolju. Svetla bliskavica LED poskrbi, da so slike videti enako dobro podnevi kot ponoči.
Zvok, ki ima moč
Slišite in bodite slišani, jasno komunicirajte tudi v najbolj hrupnih okoljih s 107 dB izhodne moči zvočnika in visoko zmogljivimi mikrofoni.
Tehnični parametri
- Zaslon: 6,5-palčni HD (1600x720)
- Procesor: Qualcomm Snapdragon 480 (2,0 GHz)
- Notranji pomnilnik: 128 MB
- Operacijski sistem: Android 11
- Podpora pomnilniških kartic: da (MicroSD)
- Zadnja kamera: 48 MP (f/1,79) 2 MP (f/2,4) makro
- Sprednja kamera: 16 MP (f/2,0)
- Bliskavica: DA svetilka (120 lumnov)
- Bluetooth: DA (različica 5.1)
- Wi-Fi: dvopasovni WiFi
- Različica USB: Type-C
- NFC: Da
- Dvojna SIM: DA
- Pasovi GSM: 2,3,5,8
- Pasovi 3G: 1,2,4,5,6,8,19
- Pasovi 4G: 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 17, 18, 19, 20, 25, 26, 28, 34, 38, 39, 40, 41, 66
- Pasovi 5G: n1, n2, n3, n5, n7, n8, n28, n41, n66, n77, n78
- Baterija: Li-Po
- Kapaciteta baterije: 5500 mAh
- Podpora za brezžično polnjenje: da (10 W)
- Odpornost: IP68, IP69K
- Vojaški standardi: MIL SPEC 810H
- Območje delovne temperature: -25 °C do 55 °C
- Višina: 171 mm
- Širina: 81 mm
- Globina: 16 mm
- Teža: 320 g
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.