Modul Yeastar 4G LTE, vrata 1xGSM za eno kartico SIM

simbolična fotografija

Modul Yeastar 4G LTE, vrata 1xGSM za eno kartico SIM
številka artikla
AH55459029
OEM
10000175
Proizvajalec
YEASTAR
Točke zvestobe: 16
0 ocen
Na zalogi 1 kos, 10.5.2024 že pri vas

339,31 €

278,12 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 329,35 €
Na zalogi 1 kos, 10.5.2024 že pri vas

339,31 €

278,12 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Modul Yeastar 4G LTE vam omogoča povezavo nadzorne plošče z uporabo hitrih mobilnih podatkov in uporabo podatkovne povezave vašega mobilnega operaterja za komunikacijo SIP. Ta vrsta povezave je idealna za primere, ko fiksna povezava ni na voljo ali je potrebna visoka razpoložljivost storitev, modul 4G LTE pa služi kot rezervna povezljivost za telefonske storitve. Modul 4G LTE lahko uporabite tudi za običajne klice (dohodne, odhodne) mobilnega operaterja v standardnih pasovih GSM. Z dodajanjem tega modula v PBX Yeastar serije S dobite: komunikacijo SIP prek podatkovne povezljivosti 4G LTE mobilnega operaterja rezervno povezljivost v primeru izpada stacionarnega telefona komunikacijsko povezavo SIP za lokacije brez fiksne linije možnost usmerjanja odhodnih klicev (vseh ali nekaterih) v omrežja mobilnih operaterjev in opravljanje še cenejših ali celo brezplačnih klicev možnost sprejemanja klicev iz omrežij mobilnih operaterjev na namiznih telefonih. Klicatelj preprosto pokliče mobilno številko, dodeljeno kartici SIM, vstavljeni v modul. PBX nato preusmeri dohodni klic v skladu s pravili, ki jih določi skrbnik PBX (npr. v glasovni meni - IVR, na notranjo linijo, skupino zvonjenja, čakalno vrsto itd.) Sprejemanje in pošiljanje sporočil SMS z uporabo storitve SMS v e-pošto in e-pošto v SMS (po potrebi zagotovi pretvorbo v obliko e-pošte ali SMS). Modul 4G LTE deluje v pasovih LTE FDD: B1/B3/B5/B7/B8/B20 LTE TDD: B38/B40/B41 WCDMA: B1/B5/B8 Ta modul se lahko uporablja v nadzornih ploščah Yeastar serije S (S20, S50, S100, S300) in ima ena vrata (1 kartica SIM). Pri nadzornih ploščah Yeastar S100 in Yeastar S300 je za namestitev razširitvenega modula potrebna razširitvena kartica Yeastar EX08. GSM 1 Sprejemanje/pošiljanje sporočil SMS Da/ Da Glasovni klic v omrežju 3G 3G/4G Prenos podatkov (ni mogoče uporabiti kot usmerjevalnik 4G) Hitrost 4G LTE LTE-FDD: največ 150 Mb/s (DL) / največ 50 Mb/s (UL); LTE-TDD: največ 130 Mb/s (DL) / največ 35 Mb/s (UL) Hitrost 3G Največ 384 Kb/s (DL) / največ 384 Kb/s (UL) S20&S50: reža za modul 1; S100&S300: reža za modul 1, razširitvena plošča 1 Antena Lahko se uporablja z enim RF kablom in eno anteno. (Za ojačitev signala lahko namestite 2 RF kabla, vendar razen za S20 ). Priročniki Skrajšani češki, angleški Pasovi GSM LTE FDD: B1/B3/B5/B7/B8/B20 LTE TDD: B38/B40/B41 WCDMA: B1/B5/B8 Podpora VoLTE Da

Parametri

Vrsta blaga

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.