MOVINO Cariboo CLASSIC, 12'' kolesa, črna

- 20%
MOVINO Cariboo CLASSIC, 12'' kolesa, črna
MOVINO Cariboo CLASSIC, 12'' kolesa, črna

številka artikla

8R-005-BL

Točke zvestobe
3

Vrednost

12345
Na zalogi 5 kos, v četrtek že pri vas

84,13 €

67,22 €

55,10 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 66,93 €

Poštnina od 3,99 €

na prevzemna mesta GLS

Dostava najpozneje v 48 urah

Res smo hitri

Pri nas imate čas

Blago lahko vrnete v 30 dneh

Nagradili vas bomo

Za vsak nakup prejmete točke zvestobe

Parametri

  • Točke zvestobe: 3

Opis in parametri

Skuter za začetnike

Cariboo Classic je bil zasnovan z mislijo na kolesarje začetnike. Je zelo lahek, zato vožnja z njim ne bo predstavljala težav niti za najmanjše otroke. Zaradi ukrivljenega, nizko nameščenega okvirja se z lahkoto usede in izstopi, kar je izredno pomembno v začetni fazi učenja. Preprosta in premišljena zasnova otroškega vozička Cariboo Classic omogoča, da se najmlajši osredotočijo na najpomembnejšo stvar - učenje ravnotežja.

  • TEŽA SAMO 2,60 kg - Cariboo Classic je ravnotežno kolo, ki bo zaradi svoje majhne teže pomagalo razviti sposobnost vožnje na dveh kolesih že pri dvoletnikih.
  • Pnevmatike brez zračnic - Pnevmatike EVA brez zračnic ne potrebujejo polnjenja. Prednost materiala EVA je njegova majhna teža in visoka vzdržljivost.
  • RASTITE Z OTROKOM - Zaradi širokega razpona nastavitve sedla (33,5-48 cm) bo Mocino Classic vašemu malemu kolesarju služil še dolgo časa.
  • VARNOST - Cariboo Classic izpolnjuje vse zahteve strogega varnostnega standarda EN71 za izdelke, namenjene otrokom.

Parametri

  • Višina krmila: 51 - 57 cm
  • Višina sedla: 33,5 - 48 cm
  • Širina krmila: 40 cm
  • Dolžina kolesa: 83 cm
  • Premer kolesa: 28 cm
  • Razdalja od krmila do sedla: 30 cm
  • Teža: 2,6 kg
  • Starost otroka: 2-5 let
  • Pnevmatike: pena EVA
  • Zavora: ne

Ocene trgovine TonerPartner.sk

Preverjena stranka (25. 5. 2023) 12345

Jaz sem zadovoljen

Preverjena stranka (25. 5. 2023) 12345

Spletna stran z zelo raznoliko ponudbo in jasnim postopkom naročila.

Preverjena stranka (16. 5. 2023) 12345

Sem prijetno presenečen, ste prvi ,ki imate na spletu tako izpopolnjen nakup.

Preverjena stranka (15. 5. 2023) 12345

Nakup/naročilo - enostavno, pregledno,....

Preverjena stranka (10. 5. 2023) 12345

Dobava bi lahko bila hitrejša

Preverjena stranka (5. 5. 2023) 12345

Pot za zaključek je nekoliko zavozlan. Sem namreč nekoliko starejši.

Preverjena stranka (4. 5. 2023) 12345

Res hitro dostavljeno.

Preverjena stranka (23. 4. 2023) 12345

Vse ok. Hitro prispelo.

Preverjena stranka (23. 4. 2023) 12345

Zelo pregledno

Preverjena stranka (23. 4. 2023) 12345

Nakupovanje na ta način mi je zelo všeč, saj prihranim pri času, pa še izbira potreb je enostavna.

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Niste našli odgovora?
Pišite nam

Če imate vprašanje o tem izdelku in niste našli informacij, ki jih potrebujete, nam pišite. Svetovali vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.
Marija Svetovalka pri izbiri
Kontaktirajte nas