MQ 30 WH BRAUN DODATKI ZA MEŠALNIK
Ta izdelek ni več na voljo, zato ga ni mogoče naročiti.
Oglejte si alternativni izdelek. Zagotovo boste nekaj izbrali.
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Dodatna oprema za mešalnik Braun MQ 30 WH
Prostornina: 500 ml
Lahko se pere: lahko se pomiva v pomivalnem stroju
Združljivost: Braun Multiquick 5, Braun Multiquick 7
Podroben opis
Predstavljamo sistem Braun MultiQuick. Mešajte, sekljajte, drobite, stepajte, rezajte, strgajte, gnetite, pasirajte pire, melite, pripravljajte čips in rezance. Ponuja široko paleto dodatne opreme EasyClick, ki je priložena določenemu modelu ali pa jo lahko kupite kot dodatno opremo.
Sistem EasyClick
Za enostavno zamenjavo dodatne opreme. Varno brez BPA. Primerno za pomivanje v pomivalnem stroju. Raznolika paleta dodatne opreme. Združljiv z izbranimi paličnimi mešalniki Braun MultiQuick.
Praktični sekljalnik 500ml
Ta nastavek za sekljanje uporabite, če sekljate čebulo in ne želite, da se vam solzijo oči, ali če sekljate zelišča, trdi sir, oreščke ali suho sadje. Posoda s prostornino 500 ml je dovolj velika za pripravo mešanic in jedi za več oseb. Bolj kot je naloga zahtevna, bolj vam bo ta nastavek všeč.
Sistem EasyClick za enostavno menjavo dodatne opreme
Posamezne dodatke paličnega mešalnika lahko zaradi sistema EasyClick zelo enostavno odstranite in zamenjate. S samo enim klikom lahko palični mešalnik spremenite v ročno metlico, namizni mešalnik, mlinček za začimbe, sekljalnik ali posodico.
Varno tudi za vaše najmlajše
Vsi deli, ki pridejo v stik s hrano, ne vsebujejo BPA. Zato je uporaba Braunovih pripomočkov varna tudi za vaše najmlajše.
Priročno pranje v pomivalnem stroju
Posamezne dele dodatne opreme lahko preprosto razstavite in operete pod tekočo vodo ali v pomivalnem stroju.
Združljiv s paličnimi mešalniki Braun s sistemom EasyClick
Ta dodatna oprema je združljiva z aparati Braun MultiQuick 3, MultiQuick 3 Vario, MultiQuick 5, MultiQuick 5 Vario, starejšo generacijo aparatov MultiQuick 7 in akumulatorskimi aparati MultiQuick 9 s sistemom EasyClick.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.