MSI VGA NVIDIA GeForce RTX 4090 SUPRIM LIQUID X 24G, 24G GDDR6X, 3xDP, 1xHDMI
2 392,88 €
1 961,38 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
MSI VGA NVIDIA GeForce RTX 4090 SUPRIM LIQUID X 24G
EAN izdelka: 4711377019224
Najboljši grafični procesor GeForce
NVIDIA GeForce RTX 4090 prinaša velik preskok v zmogljivosti, učinkovitosti in grafiki, ki jo poganja umetna inteligenca.
Podrobni virtualni svetovi
Izkusite izjemno zmogljive igre in neverjetno podrobne virtualne svetove s sledenjem žarkov.
Izjemna izkušnja za igralce in ustvarjalce
24 GB pomnilnika v računalniku G6X zagotavlja vrhunsko izkušnjo za igralce in ustvarjalce.
Pomnilnik in hitrost
- Hitrost pospeševanja / hitrost pomnilnika: TBD MHz / 21 Gb/s
- 24 GB GDDR6X
Izhodi
- DisplayPort x 3 (v1.4a)
- HDMI™ x 1 (podpira 4K@120Hz HDR, 8K@60Hz HDR)
Premium kovinska zadnja plošča
Kartico vizualno privlačno zaključi in jo hkrati okrepi.
TORX FAN 5.0
Ventilatorske lopatice, povezane z obročastimi loki, stabilizirajo in vzdržujejo visok zračni tlak.
Namestitev je hitra in enostavna
Zaprta hladilna rešitev ne zahteva dodatnega vzdrževanja ali namestitve.
Center MSI
Z ekskluzivno programsko opremo MSI Center lahko izdelke MSI spremljate, prilagajate in optimizirate v realnem času.
Specifikacije
- Model: GeForce RTX 4090 SUPRIM LIQUID X 24G
- Grafični procesor: NVIDIA GeForce RTX 4090
- Vmesnik: PCI Express Gen 4
- Ure jedra: Povečanje: TBD MHz
- Jedra CUDA: 16384 enot
- Hitrost pomnilnika: 21 Gb/s
- Pomnilnik: 24 GB GDDR6X
- Pomnilniško vodilo: 384-bIt
- Poraba energije: TBD
- Napajalni priključki: 16-pinski x 1
- Priporočeni PSU: 850W
- Dimenzije kartice (mm): Kartica: 280 x 140 x 43 mmradiator ventilator: 274 x 121 x 55 mmDolžina cevi: L470 ± 10 x D11,2 mm
- Teža (kartica / paket): 2353 g / 3837 g
- Podpora različice DirectX: 12 Ultimate
- Podpora različice OpenGL: 4.6
- Največji prikazovalniki: 4
- Tehnologija G-Sync: Y
- Največja digitalna ločljivost: 7680x4320
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.