Namizni mikrofon Saramonic SmartMic MTV550
194,10 €
159,10 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Namizni mikrofon Saramonic SmartMic MTV550
Profesionalen zvok za vaše snemanje
Saramonic SmartMic MTV550 je namizni mikrofon USB, ki v računalnik ali mobilno napravo prenaša zvok profesionalne kakovosti.
Idealno za različne namene
Idealen je za domače snemanje, pretakanje v živo, spletne video klice, podcaste, glasbeno produkcijo, delovne in šolske dejavnosti od doma in še več.
Enostavna uporaba
Izjemno enostaven za uporabo. Ponuja izbirne načine snemanja in ločljivosti do 24 bitov/48 kHz.
Spremljanje v realnem času
SmartMic MTV550 omogoča spremljanje v realnem času z vgrajenim priključkom za slušalke brez zakasnitve in nadzorom glasnosti.
Enostavna namestitev
Mikrofon deluje brez potrebe po namestitvi in konfiguraciji gonilnikov ter brez težav deluje z vsemi mobilnimi napravami Android/iOS in računalniki z vhodom USB.
Povezovanje in snemanje
Mikrofon preprosto povežite s priloženim kablom in začnite snemati.
Glavne značilnosti:
- Zagotavlja zvok kakovosti oddajanja
- Združljiv z računalniki in mobilnimi napravami Android/iOS
- Pet različnih načinov snemanja za govor, vokal, klavir, akustiko in bend
- Priključite slušalke in spremljajte zvok v realnem času brez zakasnitve, vključno z nadzorom glasnosti
- Standardni izhod USB-C (DC SV)
- Prilagodljive nastavitve za idealen kot snemanja
- Ni treba namestiti nobenega gonilnika
- 75 Hz visokofrekvenčni filter odstranjuje nizkofrekvenčni šum
Vsebina paketa:
- 1x namizni mikrofon Saramonic SmartMic MTV550
- 1x kabel USB-C z USB-A
- 1x kabel USB-C z Lightning
- 1x kabel USB-C z USB-C
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.