NATEC mikrofon ASP, Mini Jack

simbolična fotografija

NATEC mikrofon ASP, Mini Jack
NATEC mikrofon ASP, Mini Jack
NATEC mikrofon ASP, Mini Jack
NATEC mikrofon ASP, Mini Jack
NATEC mikrofon ASP, Mini Jack
številka artikla
AH23100000437
OEM
NMI-1236
Proizvajalec
NATEC
0 ocen
Na zalogi 2 kos, v sredo že pri vas

10,03 €

8,22 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 9,80 €
Na zalogi 2 kos, v sredo že pri vas

10,03 €

8,22 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

NATEC ASP - Mikrofon za profesionalno in osebno komunikacijo

Usmerjeni mikrofon Natec Asp je idealna izbira za sodobno pisarno, igranje iger ali pretakanje. Z odlično kakovostjo zvoka in edinstveno kardioidno polarizacijo ta mikrofon izstopa v svojem razredu.

Najvišja kakovost zvoka

Natec Asp je zasnovan tako, da vam zagotavlja najboljšo zvočno izkušnjo. Z visoko občutljivostjo -47 dB ta mikrofon jasno in glasno ujame vsako besedo.

Kardioidna polarizacija

To je prvi mikrofon v tem cenovnem razredu, ki ponuja kardioidno polarizacijo. Ta funkcija okrepi zvok s sprednje strani mikrofona in zmanjša moteče zvoke z zadnje strani, kar izboljša splošno kakovost pogovora.

Stabilen in prilagodljiv

Mikrofon je opremljen z zložljivim stativom za stabilno namestitev. Zaradi 1,8 m kabla lahko mikrofon postavite na katero koli mesto, ne da bi se bali, da bo padel. Mikrofon je opremljen tudi z gumbom za enostaven vklop in izklop.

Specifikacije:

  • Tip mikrofona: Kondenzator
  • Smer: kardioidna
  • Občutljivost mikrofona: -47 dB
  • Frekvenčni odziv mikrofona: 100 - 16 000 Hz
  • Priključki: mini jack
  • Dolžina kabla: 180 cm
  • Barva: črna
  • Teža: 86 g
  • Impedanca: 2200 ohmov

Parametri

Vrsta blaga

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.