NATEC nahrbtnik za NB 14.1" BHARAL siva
25,72 €
21,08 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
NATEC nahrbtnik za NB 14,1" BHARAL sive barve
Popoln spremljevalec na potovanjih
Stilski in vsestranski nahrbtnik Natec Bharal je idealna izbira za vsakodnevno potovanje v službo in na pot. Z njegovo pomočjo boste postali pravi mojster organizacije.
Varno shranjevanje prenosnega računalnika
V notranjosti nahrbtnika je poseben namenski predel za prenosne računalnike do velikosti 14,1".
Poleg tega vam stranska zadrga omogoča hiter in enostaven dostop do prenosnega računalnika.
Vsestranski in prilagodljivi
Nahrbtnik je zasnovan tako, da ustreza vsem vašim potrebam. V njem lahko poleg prenosnega računalnika shranite tudi tablični računalnik ali ultrabook.
Poleg tega je nahrbtnik opremljen s stranskimi zadrgami, ki omogočajo razširitev za dodaten prostor za shranjevanje.
Prostor za dodatke
Nahrbtnik ima tudi tri žepe za majhne predmete, ki jih morate imeti pri roki.
Na sprednji strani nahrbtnika sta še dva žepa, ki sta idealna za shranjevanje stvari, do katerih želite imeti enostaven dostop.
Udobno za nošenje
Ergonomsko oblikovan hrbet in udobne naramnice zagotavljajo največje udobje pri nošenju nahrbtnika.
Zaradi ojačanega zgornjega ročaja lahko nahrbtnik udobno nosite tudi v roki.
Specifikacije
- Vrsta: nahrbtnik
- Specializacija.
- Namenska velikost: 14,1"
- Največja statična obremenitev: 8 kg
- Sekcije: 2
- Material: poliester
- Barva: .
- Dolžina: 310 mm
- Širina: 135 mm
- Višina: 430 mm
- Notranja dolžina: 270 mm
- Notranja širina: 135 mm
- Notranja višina: 390 mm
- Teža: 787 g
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.