Natec Podloga za miško za tiskanje, bela, 300x250x2mm

simbolična fotografija

Natec Podloga za miško za tiskanje, bela, 300x250x2mm
Natec Podloga za miško za tiskanje, bela, 300x250x2mm
Natec Podloga za miško za tiskanje, bela, 300x250x2mm
številka artikla
AH23100000527
OEM
NPP-1946
Proizvajalec
NATEC
0 ocen
Na zalogi 13 kos, v torek že pri vas

2,24 €

1,84 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 2,18 €
Na zalogi 13 kos, v torek že pri vas

2,24 €

1,84 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Natec Printable White: Podloga za miško za popolno drsenje

EAN: 5901969435351

Svoboda gibanja in natančnost premikanja miške

Podloga Natec Printable White z dimenzijami 300 x 250 x 2 mm vam bo zagotovila svobodo in dobro drsenje. Miška bo natančneje sledila vsakemu vašemu gibu.

Prilagajanje po vaši meri

Ta model omogoča visokokakovostno barvno tiskanje. Enostavno ga lahko prilagodite svojim željam.

Promocijski predmet s tiskanjem po meri

Natec Printable White se lahko uspešno uporablja kot promocijski izdelek. Površina blazinice je izdelana iz tkanine z dobrimi lastnostmi.

Prosto gibanje brez omejitev

Blazinica Natec Printable White je idealna za tiste, ki ne želijo biti omejeni z majhnimi blazinicami. Njene dimenzije - 300 x 250 x 2 mm - vam omogočajo popolno svobodo gibanja.

Stabilnost med uporabo

Na spodnji strani blazinice je posebna guma z visokimi protizdrsnimi lastnostmi. Zaradi tega se blazinica ne bo premikala niti med najbolj dinamičnimi gibi.

Združljivost z različnimi senzorji

Natec Printable White blazinica zagotavlja združljivost z optičnimi in laserskimi senzorji.

Specifikacije:

  • Material: guma, tkanina
  • Osvetlitev ozadja: ne
  • Vodoodporen: ne
  • Reverzibilno: ne
  • Barva: Bela
  • Dolžina: 300 mm
  • Širina: 250 mm
  • Višina: 2 mm
  • Teža: 0,108 kg

Parametri

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.