NATEC powerbank TREVI 20000 mAh 2X USB-A 1X USB-C, črna
27,18 €
22,28 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
NATEC powerbank TREVI 20000 mAh
Univerzalni pomočnik za polnjenje.
Natec Trevi je banka energije, ki vam zagotavlja dodatno energijo, kjer koli jo potrebujete.
Polnjenje več naprav hkrati
Natec Trevi lahko zaradi 3 USB-vhodov hkrati polni več naprav.
Ima dva univerzalna priključka USB-A in sodoben priključek USB-C.
Napravo lahko polnite prek vhoda Micro USB ali vhoda USB-C.
Energija za več deset ur
Natec Trevi je opremljen z litijevo polimerno baterijo s kapaciteto 20 000 mAh.
Zagotovil vam bo zanesljivo oskrbo z energijo za več ciklov polnjenja.
Varno in inteligentno polnjenje
Naprava Natec Trevi ima funkcijo inteligentnega polnjenja, ki samodejno izbere optimalne nastavitve za trenutno polnjene naprave.
To zagotavlja varno polnjenje in podaljšuje življenjsko dobo naprav.
Vsestranskost in kompaktnost
Natec Trevi je kompaktna napajalna banka z LED diodami, ki prikazujejo, koliko energije vam še ostaja.
Ima funkcijo samodejnega vklopa in izklopa za boljšo energetsko učinkovitost.
Univerzalno orodje za polnjenje
Natec Trevi omogoča polnjenje različnih naprav, kot so pametni telefoni, tablični računalniki, pametne ure, brezžične slušalke in še veliko več.
Vse iz ene same napajalne banke, hitro in priročno.
Specifikacije:
- Priključki: micro USB, USB tipa A, USB tipa C
- Število priključkov USB tipa A: 2
- Različica USB: 2.0
- Največji tok v vratih: 2,1 A
- Največja napetost na vratih: 5 V
- Kapaciteta baterije: 20000 mAh
- Baterija: Li-Polimer
- Delovni signal: LED
- Barva: črna
- Priložena dodatna oprema: kabel USB z USB Type-C
- Dolžina: 148 mm
- Širina: 67 mm
- Višina: 30 mm
- Teža: 413 g
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.