NATEC powerbank TREVI SLIM Q 10000 mAh 2x USB QC3.0 1x PD, črna

simbolična fotografija

NATEC powerbank TREVI SLIM Q 10000 mAh 2x USB QC3.0   1x PD, črna
NATEC powerbank TREVI SLIM Q 10000 mAh 2x USB QC3.0   1x PD, črna
NATEC powerbank TREVI SLIM Q 10000 mAh 2x USB QC3.0   1x PD, črna
NATEC powerbank TREVI SLIM Q 10000 mAh 2x USB QC3.0   1x PD, črna
NATEC powerbank TREVI SLIM Q 10000 mAh 2x USB QC3.0   1x PD, črna
številka artikla
AH23100000530
OEM
NPB-1923
Proizvajalec
NATEC
0 ocen
Na zalogi 6 kos, v torek že pri vas

19,43 €

15,93 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 19,04 €
Na zalogi 6 kos, v torek že pri vas

19,43 €

15,93 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

NATEC powerbank TREVI SLIM Q 10000 mAh

Univerzalno orodje za polnjenje

Natec Trevi Slim Q je nepogrešljivo orodje za polnjenje naprav.

Napajanje kjer koli

Velika zmogljivost, podpora 20W PD in 18W QC, izjemno tanka zasnova.

Idealno za potovanja

Majhna velikost (148 x 67 x 16 mm) in majhna teža (228 g) za enostavno prenašanje.

Energija za več deset ur

Litijeva polimerna baterija z zmogljivostjo 10.000 mAh za več ciklov polnjenja.

Skrb za opremo

Inteligentno polnjenje za optimalno nastavitev in varen prenos energije.

Značilnosti, ki jih boste cenili

  • Kompakten in lahek
  • LED diode za nadzor energije
  • Samodejni vklop in izklop

Ena napajalna banka, veliko naprav

Polnite pametni telefon, tablični računalnik, pametno uro, brezžične slušalke in še več.

Specifikacije:

Priključki: micro USB, USB tipa A, USB tipa C

Število priključkov USB tipa A: 2

Različica USB: 3.0

Največji tok v vratih: 3 A

Največja napetost na vratih: 12 V

Kapaciteta baterije: 10000 mAh

Baterija: Li-Polimer

Delovni signal: LED

Barva: črna

Priložena dodatna oprema: kabel USB na USB Type-C

Dolžina: 148 mm

Širina: 67 mm

Višina: 16 mm

Teža: 228 g

Parametri

Vrsta blaga

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.