Nedis KAWK510EWT - Kuhalnik | 1,7 L | Soft-Touch | Bela

simbolična fotografija

Nedis KAWK510EWT - Kuhalnik | 1,7 L | Soft-Touch | Bela
številka artikla
AG713750
OEM
KAWK510EWT
Proizvajalec
Nedis
Točke zvestobe: 3
0 ocen
Na zalogi 3 kos, 16.5.2024 že pri vas

69,71 €

57,14 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 67,65 €
Na zalogi 3 kos, 16.5.2024 že pri vas

69,71 €

57,14 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Ta eleganten in zmogljiv električni čajnik Nedis® deluje tako dobro, kot je videti: ima veliko 1,7-litrsko prostornino, hitro zavre vodo in zmanjšuje nabiranje vodnega kamna. S kombinacijo nerjavnega jekla, lesa in gume je naš kuhalnik eleganten, vzdržljiv in enostaven za pomivanje dodatek vaši kuhinji. Njegova zasnova zadrži dovolj vode za šest do osem skodelic na eno kuhanje, zato nikomur ne bo treba predolgo čakati na svojo kavo ali čaj. Podstavek brez kabla se vrti za 360° za lažje dvigovanje, voda pa se udobno zliva iz ergonomsko oblikovanega kotlička, tudi če je povsem poln. Skriti grelni element z močjo 2200 W in odstranljivi filter zagotavljata, da voda vedno hitro zavre, hkrati pa preprečujeta nabiranje vodnega kamna. Lastnosti - Prostornina 1,7 litra je idealna za žejne obiskovalce - Navijalec vrvice - za enostavno shranjevanje - Filter za vodno skalo zagotavlja, da voda vedno hitro doseže vrelišče - Podstavek brez kabla se vrti za 360° za lažje rokovanje - Zaščita pred vrenjem brez vode - čajnik se ne vklopi, če v njem ni dovolj vode Specifikacije izdelka Barva Bela Shranjevanje kablov Da Indikacijska lučka Da Protizdrsno dno Da Vhodna napetost 220-240 V AC 50/60 Hz Vrsta napajanja Omrežno napajanje Material Nerjaveče jeklo Dolžina napajalnega kabla 0,80 m Teža 1235 g Indikator nivoja vode Da Opozorilni signal Ne Prostornina posode 1,7 l Zaščita pred suhim kuhanjem Da Skriti grelni element Da Filter za vodni kamen Da Vrtljiv za 360 stopinj Da Krmilnik Strix® Da Bojler za vodo Oblika vrča Material Pokrov Soft-Touch Največja poraba energije 2200 W Tip vtiča F (CEE 7/7) Globina 160 mm Širina 200 mm Višina 260 mm

Parametri

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 903 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 51000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.