Nedis WIFICDP10GY - Pametni zvonec Wi-Fi s kamero | Upravljanje z aplikacijami | Reža za microSD | HD 720p - Razpakirano
67,32 €
64,87 €
53,17 € Brez DDV
Kupiti novo za 75,81 €
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Nedis WIFICDP10GY - Wi-Fi pametni zvonec s kamero
Varnost in udobje pred vašimi vrati.
Pametni zvonec za pametni dom
Ne glede na to, kje ste, boste videli, kdo je pred vrati.
Ob zaznavi zvonjenja ali gibanja se v pametni telefon pošlje potisno sporočilo.
Začnite videoklic in komunicirajte z obiskovalci od koder koli.
Povečajte varnost svojega doma
Odzivajte se od koder koli na svetu, če imate pametni telefon povezan z internetom.
Ustvarja vtis, da ste doma, čeprav niste.
Kamera HD z nočnim vidom
Kamera (720p) ima 130-stopinjsko vidno polje in podpira nočni vid.
Jasna slika vseh, ki so kadar koli v dnevu stopili pred vaša vrata.
Slike so shranjene na kartici microSD za poznejši ogled.
Enostavna namestitev in razširitev
Nameščen je z uporabo ožičenja obstoječega zvonca.
Vključuje napravo za nastavitev kota za optimalen položaj.
Razširite svoj vratni zvonec z našo enoto Nedis® (WIFICDPC10BK).
Vsebina paketa
- Zvonec za vrata s kamero
- Stenski nosilec
- Adapter za nastavitev kota
- Materiali za vgradnjo
- Kratek priročnik za začetek uporabe
Specifikacije izdelka
- Barva: siva
- Slikovni čip: 1/4" CMOS, 1 megapiksel
- Brezžična tehnologija: 433 MHz, Wi-Fi
- Delovna temperatura: -20 - 50 °C
- Prenosi aplikacij za Android™ in iOS
- Največja ločljivost: 1280x720
- Zorni kot: 130°
- Lastnosti: dvosmerni zvok, nočni vid, senzor gibanja
- Nočni vid: 5 m
- Združljiv s pametnim domom: Nedis® SmartLife
- Zaščita IP: IP53
- Največja prenosna radijska moč: 18 dBm
- Frekvenčno območje: 2400 - 2484 MHz
- Vhodna napetost: 8 - 24 VAC 50 Hz
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.