Niimbot Tiskalnik nalepk D11 Smart, črn zvitek nalepk
59,16 €
48,49 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Niimbot Tiskalnik nalepk D11 Smart, črn zvitek nalepk
Številka izdelka: 6972842748157
Opis izdelka
Tiskalnik etiket NIIMBOT D11 prinaša preprostost in učinkovitost pri tiskanju etiket.
Z brezžično tehnologijo in visoko zmogljivostjo je idealen za dom, šolo, skladišče ali pisarno.
Brezžično tiskanje kjerkoli in kadarkoli
Zahvaljujoč litijevi bateriji za polnjenje lahko tiskate od 4 do 5 ur brez prekinitve.
Združljivost z operacijskima sistemoma Android in iOS
Tiskajte neposredno iz pametnega telefona ali tabličnega računalnika za največje udobje in učinkovitost.
Možnosti tiskanja
NIIMBOT D11 ponuja široko paleto možnosti tiskanja.
Tiskate lahko navpično in vodoravno, ustvarjate črtne kode in serijske številke.
Profesionalna kakovost nalepk
Z ločljivostjo 203 dpi in največjo širino tiskanja 15 mm lahko tiskate etikete najvišje kakovosti.
Enostavna uporaba
Pri oblikovanju etikete lahko uporabite različne pisave, oblike, ikone, velikosti in formate.
Brezplačna aplikacija za iOS ali Android ponuja več kot 1 500 ikon, več kot 100 okvirjev, 19 pisav in omogoča tudi tiskanje kod QR.
Visoka kakovost in dolga življenjska doba
Nalepke NIIMBOT so izdelane iz zelo trpežnih materialov in so po tiskanju laminirane.
Odporne so na mraz, olje, vodo in povečano odpornost na sončno svetlobo.
Tehnične specifikacije
- Tehnologija tiskanja: termično črno-belo tiskanje
- Hitrost tiskanja: 60 mm/s
- Ločljivost tiskanja: 203 dpi
- Dimenzije izdelka: ?13 x 7,8 x 2,8 cm
- Teža izdelka: 208 g
- Vrsta povezave: Bluetooth
- Kapaciteta baterije: 1500 mAh
- Napajanje: DC5V-1A / Micro USB
- Čas tiskanja: 4 do 5 ur
- Jeziki uporabe: češčina, nizozemščina, nemščina, angleščina, ruščina, japonščina in drugi
- Učinkovita širina tiska - 12 mm
- Širina papirja - 15 mm (največ)
Vsebina paketa
- 1x tiskalnik nalepk
- 1x zapestni trak
- 1x Micro USB polnilni kabel
- 1x Komplet belih samolepilnih etiket 12x40mm - 160 kosov
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.