Nillkin Kaljeno steklo 0,2 mm H PRO 2,5D za Apple iPhone 16 Pro

simbolična fotografija

Nillkin Kaljeno steklo 0,2 mm H  PRO 2,5D za Apple iPhone 16 Pro
Nillkin Kaljeno steklo 0,2 mm H  PRO 2,5D za Apple iPhone 16 Pro
Nillkin Kaljeno steklo 0,2 mm H  PRO 2,5D za Apple iPhone 16 Pro
Nillkin Kaljeno steklo 0,2 mm H  PRO 2,5D za Apple iPhone 16 Pro
Nillkin Kaljeno steklo 0,2 mm H  PRO 2,5D za Apple iPhone 16 Pro
Nillkin Kaljeno steklo 0,2 mm H  PRO 2,5D za Apple iPhone 16 Pro
številka artikla
AH9589587587
OEM
6902048287747
Proizvajalec
NILLKIN
0 ocen
Na zalogi 6 kos, v četrtek že pri vas

16,93 €

13,88 € Brez DDV

Najnižja cena v zadnjih 30 dneh: 15,27 €
Na zalogi 6 kos, v četrtek že pri vas

16,93 €

13,88 € Brez DDV

Morda vam bo koristilo

Opis in parametri

Nillkin Kaljeno steklo 0,2 mm H PRO 2,5D za Apple iPhone 16 Pro

Največja zaščita za vaš zaslon.

Kaljeno steklo Nillkin H PRO je zasnovano za popolno zaščito zaslona telefona iPhone 16 Pro.

Zagotavlja zaščito pred praskami in udarci.

Ima 93-odstotno prepustnost svetlobe, zato ohranja svetlost in kakovost slike.

Antirefleksni in oleofobni premaz

Steklo je opremljeno z antirefleksnim in oleofobnim premazom.

Ta sloj zmanjšuje prstne odtise in ga je enostavno očistiti.

Gladki 2,5D zaobljeni robovi

2,5D zaobljeni robovi stekla so prijetni na dotik in zagotavljajo udobno uporabo.

Aplikator za enostavno namestitev

Paketu je priložen aplikator, ki omogoča lažjo in hitrejšo namestitev stekla.

Aplikator je zasnovan za natančno poravnavo stekla z zaslonom telefona.

Varnost in jasnost zaslona

S steklom Nillkin je vaš zaslon varen ter ostane čist in jasen.

Značilnosti

  • Trdota 9H
  • Zaobljeni robovi: 2,5D
  • Aplikator za namestitev v paketu
  • Lepilni sloj na celotni površini stekla
  • Steklo pokriva le ploski del zaslona
  • Antirefleksni in oleofobni premaz
  • 93-odstotna prepustnost svetlobe

Lahko bi vas zanimalo

Parametri

Svetovanje

Najpogostejša vprašanja

Ali je možen osebni prevzem blaga?

Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.

Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?

Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta

Ali lahko prevozniku plačam s kartico?

Da, kurirju lahko plačate s kartico.

Kje se nahaja paket z mojim naročilom?

Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.

Ali se moram ob nakupu registrirati?

Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).

Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?

Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.

Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?

Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/

Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?

Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.

Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?

Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.

Kje si lahko ogledam svoje račune?

Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi

Kaj so točke zvestobe?

Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.

Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?

Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.

O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.

Potrebujete pomoč? Pomagali vam bomo.

Svetovalka
pri izbiri
Prevzemna mesta. Do 1266 prevzemnih mest.
Široka izbira. Ponujamo več kot 47000 izdelkov.
Pri nas imate čas. Blago lahko vrnete v 30 dneh.
Nagradili vas bomo. Za vsak nakup prejmete točke zvestobe.

Stranke nas hvalijo

90% strank priporoča glede na vprašalnike o zadovoljstvu v zadnjih 90 dnevih.