Nosilec monitorja ARCTIC Z1 Pro (Gen.3)
87,73 €
71,91 € Brez DDV
Morda vam bo koristilo
Opis in parametri
Nosilec monitorja ARCTIC Z1 Pro (Gen.3)
Več prostora na mizi: ARCTIC Z1 Pro je idealen za vzdrževanje reda na mizi, večjo produktivnost in boljšo igralno izkušnjo.
Optimizirana ergonomija
Z napravo Z1 Pro prilagodite zorni kot in izboljšajte svojo držo.
Podpora za izjemno široke monitorje
ARCTIC Z1 Pro zlahka podpira monitorje do velikosti 38 palcev.
Optimalna poravnava
Montažna glava ARCTIC Z1 Pro omogoča enostavno namestitev in poznejše spremembe poravnave.
Razdelilnik USB SuperSpeed
Štirje priključki so tam, kjer jih najbolj potrebujete - na mizi.
Upravljanje kablov
Z vključenim upravljanjem kablov Z1 Pro sta nered in poškodbe kablov stvar preteklosti.
Enostavna in hitra nastavitev
Z1 Pro je pripravljen za takojšnjo uporabo na vaši mizi.
Tehnične specifikacije
- Material: jeklo, aluminijeva zlitina ADC12
- Barva: Črna mat barva
- Naklon: /- 15°
- Obračanje: 180°
- Obračanje: 360°
Združljivost
- Standard VESA: 75x75 / 100x100
- Največja teža monitorja: 15 kg na nosilec
- Velikost monitorja 16:9: do 34"
- Izjemno širok monitor: do 38"
Koncentrator USB
- Združljivost: Windows 10, 8.1, 7, Vista, XP, macOS, Linux
- Priključki: 4x USB 3.2 Gen 1, s priključkom za napajanje z enosmernim tokom
- Dolžina kabla: 2 m
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.