Odeja za piknik 150 x 120 cm Multicolor
14,31 €
11,73 € Brez DDV
Opis in parametri
Iščete odejo za razprostiranje v travi, na plaži ali ob jezeru, ki ne bo le mehka in topla, temveč vas bo tudi zaščitila pred hladnimi tlemi, peskom, travo in vlago? S piknik odejo ROYOKAMP, zloženo v priročno torbo, boste končali iskanje!
- posebna notranja prevleka ščiti pred vlago in hladnimi tlemi
- mehak zunanji material iz polikotna zagotavlja veliko užitka in udobja med uporabo
- zložena odeja tvori lahko prenosno torbo z zadrgo in nastavljivim pasom.
- enostavno čiščenje, samo obrišite z vlažno krpo
- zložen se lahko uporablja kot blazina za spanje v avtomobilu, šotoru ali na ležalniku.
- idealno za družinska potovanja izven mesta
PIKNIK PLAŽA DECK je osnova za uspešen piknik, obisk plaže, jezera ali mesta. Ko je zložena, je majhna in priročna kot torba za čez ramo z zadrgo, ko pa je razgrnjena, postane mehka odeja, ki vas ščiti pred mrazom, mokrimi tlemi, peskom ali travo. Odejo je enostavno očistiti, le obrišite obarvano območje z vlažno krpo. Ko je zložen, se lahko uporablja tudi kot blazina za avto, viseča mreža ali šotor.
Zaradi visoke kakovosti in ustrezne vzdržljivosti bo izdelek prijeten na številnih izletih zunaj mesta, poleg tega pa boste z nakupom mize ali stolov za kampiranje ali pohodniških stolov, ki so na voljo v naši spletni trgovini, postali lastnik edinstvenega kompleta za prosti čas.
Parametri
- Dimenzije razgrnjene odeje: 150 x 120 cm (d x š)
- Dimenzije torbe (zložene): 30 x 31 x 3,5 cm (Š x V x G)
- Neto teža približno: 0,333 kg
- Bruto teža približno: 0,400 kg
- Dimenzije paketa (vrečka iz folije): 31 x 32 x 4 cm (Š x V x G)
- Material: polikotin, PE
- Barva: modra, mornarska, rumena, vijolična, oranžna, rdeča, teal, roza
- Vzorec.
- Oznaka: royokamp
ROYOKAMP je proizvajalec in uvoznik kakovostne opreme za uporabo na prostem in v naravi. Vsi izdelki z blagovno znamko izpolnjujejo ustrezne standarde kakovosti in varnosti.
Parametri
Svetovanje
Najpogostejša vprašanja
Ali je možen osebni prevzem blaga?
Na žalost nimamo fizičnih poslovalnic ali izdajnih mest na območju Slovenije. Vaše naročilo vam z veseljem pošljemo prek kurirskega podjetja.
Kateri dostavljalec mi bo blago dostavil?
Pri naročilu lahko izbirate med naslednjimi možnostmi dostave: GLS, GLS ParcelShop, Packeta
Ali lahko prevozniku plačam s kartico?
Da, kurirju lahko plačate s kartico.
Ali se moram ob nakupu registrirati?
Za dokončanje naročila se vam ni treba registrirati. Registrirane stranke prejmejo ugodnosti kot npr. točke zvestobe (popust pri naslednjem naročilu).
Ali lahko naročilo narekujem po telefonu?
Zaradi predpisov GDPR in pravne zaščite tako potrošnika kot prodajalca ne moremo sprejemati telefonskih naročil. Z veseljem vam bomo svetovali po telefonu, vendar morate naročilo poslati preko naše e-trgovine.
Kje se nahaja paket z mojim naročilom?
Dostavno podjetje vam bo po e-pošti ali SMS-u poslalo sledilno številko in povezavo za sledenje paketa.
Kako poteka reklamacija in koliko časa traja obravnava?
Večino pritožb obravnavamo v 7-14 delovnih dneh. V nekaterih primerih pa se lahko podaljša do 30 dni, kolikor je tudi zakonski rok za obravnavo pritožb. Pospešite obdelavo zahtevka s pravilno izpolnitvijo spletnega obrazca za zahtevek, ki ga najdete na spletni strani: https://www.tonerpartner.si/nakupujte-z-nami/pogoji-za-reklamacijo/
Kako bom vedel, da je bil moj paket dostavljen?
Dostavna služba vas bo kontaktirala po e-pošti, SMS-u ali s telefonskim klicem. Po e-pošti in SMS-u boste prejeli sledilno številko paketa in povezavo za njegovo sledenje.
Kaj pomeni spletno plačilo s kartico?
Naročilo lahko plačate z bančno kartico, ki jo uporabljate na primer za dvig gotovine na bankomatu. Pri spletnem plačilu s plačilno kartico plačate vnaprej (podobno kot pri plačilu na TRR). Gre za 100% varno plačilo, pri katerem morate vnesti 16-mestno številčno kodo, mesec in leto veljavnosti kartice s sprednje strani ter 3-mestno (CCV) kodo s zadnje strani plačilne kartice. Ne pozabite pri svoji banki ali spletni banki preveriti, ali lahko plačate s kartico preko spleta.
Kaj so točke zvestobe?
Točke zvestobe pridobijo registrirane stranke za vsak izdelek v naročilu in jih lahko uporabijo kot popust pri naslednjem naročilu. Za vsakih 10 točk dobijo 1€ popusta.
Kje si lahko ogledam svoje račune?
Račun najdete v vaši e-pošti in tudi v profilu registrirane stranke v rubriki: Moj račun => Računi
Kdaj bom prejel točke zvestobe in kako jih lahko unovčim?
Točke zvestobe se vam samodejno dodajo po 21 dneh od dostave naročila. Potem lahko, po prijavi v svoj račun, izdate kodo za popust, ki jo boste uporabili pri naročilu. Za koriščenje kode za popust ob naročilu označite »Imam kodo za popust in jo želim izkoristiti«.
O izdelku še nihče ni postavil nobenega vprašanja. Če vas kaj zanima, nam pošljite svoje vprašanje preko obrazca. Odgovorili vam bomo.